PARTNEŘI NAŠICH STRÁNEK >> Deep Silver | ABC games | Zing.cz | Dungeon Siege 3 | CZshare.com | WEDOS.cz

OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >> FB

SACRED-city.cz

SACRED
Underworld

SACRED 2
Fallen Angel

SACRED 3

DISKUTUJTE:

ANKETUJTE:

Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE

SACRED - city » KRONIKA WEBU


Rok první | Rok druhý | Rok třetí

Rok druhý

Rok se s rokem sešel a naše Sacred centrála slaví druhé narozeniny ? Takže co se tedy za ten rok událo? Tento rok byl pro nás asi tím nejpodstatnějším, jelikož to byl rok, který byl doprovázen vydáním Sacred 2: Fallen Angel a následným oznámením datadisku. Ale to předbíhám událostem.

28.8. – Pár dní po oslavení prvních narozenin jsem vytvořil nový design, tentokráte pro náš klan, který už si něco smysluplnějšího zasloužil. Design ve stylu S2 je k vidění doposud.
Do konce srpna se na nás ještě vyvalilo několik nových greenů ze hry a informací o nepřátelích, kteří na nás budou ve Světě Ancarie čekat.
Začalo nám září a my jsme měli tu čest uzavřít naši první soutěž a vyhlásit vítěze. Boj o první tři příčky byl veliký a nakonec jej získala Stassy, těsně za ni se umístil Jata a krásné třetí místo získal chocho666. Zároveň začalo se blížit datum 2.10. toto datum bylo všemi přivoláváno, a proč taky ne, když to bylo datum VYDÁNÍ!

4.9. – Toto datum nás všechny hodně zarazilo. Někteří už odpočítávali dny do vydání a najednou vyšla zpráva, že vydání se odkládá o více jak měsíc až na 7. listopad. Vzali jsme to ale více sportovně s vidinou, že je lepší vydání posunout než vyslat do světa zabudovanou hru. S tímto jsme se zároveň já a Stassy (vítězka naši soutěže) stali BETA testery hry, čili jsme měli možnost jako jedni z mála vklouznout do světa Ancarie a zjistit co nás čeká.

5.9. – Opravdu perné chvilky nás čekaly. Uběhlo ani ne 24 hodin od uveřejnění informaci o tom, že S2 bude odloženo a Paterik po probrouzdání oficiálního fóra hry zjistil, že hra opravdu bude odložena ale pouze v UK, čili nás se zpráva netýkala. Všichni jsme opět otočili o 360° a odpočítávali jsem posledních 27 dní! A návštěvnost stránek opět rostla strmě vzhůru.
Září jakožto poslední měsíc před vydáním hry bylo období plné novinek o tom, co jsme doposavad‘ nevěděli. Za zmínku stojí hlavně uveřejní 2 posledních postav na které jsme se všichni strašně těšili a to nejvíce na Strážce chrámu, který byl pro nejvíce z nás velkou neznámou. Stejně tak jako dopravní prostředky všech postav.

30.9. – tohoto dne se dočkali snad všichni nedočkavci. Bylo vydáno demo hry do jejíž vydání zbývaly poslední 2 dny.

2.10. – všichni netrpělivě čekali jestli se hra opravdu dostane na stánky a nebo dojde na slova pesimistů, že se zase něco pokazí. Nestalo se tak! Hra skutečně ve světě vyšla a nám spadl jen kámen ze srdce. Česká verze byla plánovaná na zhruba 7. 11. tedy jsme měli před sebou ještě měsíc čekání, který ale bohatě zaplnilo DEMO hry.
Během října jsme se však dočkali už i oznámení sběratelské edice, zároveň i prvních patchů. A následnou zprávou, že konzolové verze hry budou vydány až v roce 2009.
Začal listopad a my samozřejmě očekávali to stěžejní datum 7. Bohužel CENEGA nezklamala a nic se nestalo. A my jsme nevěděli co se bude dít, naopak vzrostly obavy, aby hra nakonec nevyšla až v roce 2009 společně s konzolemi. Avšak na konci listopadu se objevil plnohodnotný patch, který byl stažitelný už i v češtině, což pro nás bylo známkou blížícího se vydání CZE verze.

9.12. – Datum, na které všichni tak strašně dlouho čekali a nakonec se ho přes všechny ty odsuny a zdržení dočkali! Hra vyšla i u nás a my jsme se mohli vrhnout na hraní!
Ještě jedno datum bylo pro nás velkým potěšením. Bylo to datum 21.12. jelikož tohoto dne byl nastolen nový rekord v návštěvnosti. Toho dne na naše stránky přivítalo 516 fanoušků!

1.1.2009 – Začal nám nový rok, všichni jsme byli v plném proudu hraní a já si připravil pro Sacred-city takový malý dárek. Nový design. Který je s námi pravděpodobně ještě nyní. Nový design sklidil hodně chvály, což mě opravdu potěšilo :) A spolu s ním byly převedeny i všechny postavy do nového stylu třídění informací – přehlednějšího.

4.1. - datum pokoření rekordu návštěvnosti ze dne 21.12.2008. Nový rekord byl nastolen na 537 lidí! Právě tato vzrůstající čísla byla pro nás velkou motivací a zadostiučiněním.
Během následujících měsíců se web postupně rozrůstal o informace, které doposud na webu nebyly a to převážně sety a dovednosti jednotlivých postav, jejich schopnosti, dopravní prostředky atd. Prostě jak se říká, vše šlo jako po másle až se tomu nechtělo věřit. Hra postupně však získávala jak kladné tak i negativní ohlasy, mnozí byli zklamaní, jiní nadšení, ale návštěvnost se přes rekord nepřehoupla a ustálila se někde kolem 300 lidí denně.
Bohužel vše krásné jednou končí a první náznak se objevil zhruba v polovině dubna.

19.4. – Tohoto dne došlo k vydání zprávy, že Ascaron se nachází ve finančních potížích a to převážně díky odložení vydání konzolových verzí hry a tedy není schopen platit. Tato zpráva už začala naznačovat, že se něco děje. Avšak byla doprovázena pozitivní informací o tom, že se začíná pracovat na Datadisku, který by měl vyjít někdy v létě a co více, že je v plánu SACRED 3.
V následujících měsících nastalo najednou kolem S2 mrtvo. Nic se nedělo. Až po 2 měsících, těsně před koncem školního roku, se přeci jen objevily informace o datadisku nazvaném ICE & BLOOD. Byly vyvráceny informace o tom, že budou přidány 2 nové postavy. Měla přibýt pouze 1 a to Dračí mág.
Takto konči druhý rok našeho působení a po jeho prudkém vzestupu se začiná nějak smrákat a tak jsme zvědaví co se odehraje během další 365 dní. Vyhlídky jsou jak optimistické tak bohužel i pesimistické.

<< ZPĚT

SACRED: UNDERWORLD| SACRED 2: FALLEN ANGEL| SACRED 3

ZAJÍMAVÁ STRÁNKA

Dungeon siege 3 | Akční RPG - to nejnovější

Copyright © 2007 - 2017 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.