PARTNEŘI NAŠICH STRÁNEK >> Deep Silver | ABC games | Zing.cz | Dungeon Siege 3 | CZshare.com | WEDOS.cz

OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >> FB

SACRED-city.cz

SACRED
Underworld

SACRED 2
Fallen Angel

SACRED 3

DISKUTUJTE:

ANKETUJTE:

Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE

SACRED - city » KRONIKA WEBU


Rok první | Rok druhý | Rok třetí

Rok první

Byl rok 2007, někdy kolem 20. srpna, venku bylo škaredě a já neměl - jak se říká - do čeho píchnout! Když tu jsem dostal spásnou myšlenku – vytvořit web. Jenže to se lehko řekne, ale těžko udělá, zvláště když jsem se svým posledním webem seknul po půl roce. Projížděl jsem net a hledal nějakou hru, která by mě zajímala a nebyl o ni žádný příliš zaběhlý web. Najednou jsem objevil, že během roku 2008 by měl vyjít SACRED 2: Fallen angel. Když jsem toto zjistil, tak nebyl důvod se dále rozhodovat. Bylo vyhráno – bude web o Sacred 2!
Pustil jsem se do práce a během necelých 2 dní byl hotový první design našeho webu – Sacred-city, tak jsem se rozhodl tento web pojmenovat. První design nebyl nijak převratný, ale já byl v té době na něj patřičně hrdý! Sehnal jsem si i anglické texty o postavách a monstrech, které byly v té době známé. S kamarády jsme se pustili do překladu a 24. 8. 2007 došlo ke spuštění.
Jelikož jsem byl v té době ovlivněn několika weby, tak jsem počítal s tím, že návštěvnost bude hned vysoká. Bohužel se tak nestalo. Museli jsme začít web propagovat. Jenže jsem byl na vše sám a vše se vleklo slimáčím tempem. Přidávat novinky, screeny, překládat texty a v tu samou chvíli i propagace – toto bylo neúnosné a proto jsem se rozhodl požádat o pomoc vás!
Po několika dnech se k nám připojil Xellos, náš první překladatel, který s námi nyní už není, ale nikdo nevíme proč? - jen vím, že měl potíže s PC. Díky příchodu Xellose mně ubylo o něco práce a tak se web zase trošku posunul kupředu.

19. 9. - toto datum pro SC bylo zlomové, jelikož tento den jsme byli uznáni jako OFICIÁLNÍ ČESKÁ FANSITE, která se zabývá touto herní sérií. Na oficiálních stránkách hry nás patřičně přivítali a zařadili do fansite sekce. Díky tomu se všichni ze Slovenska a České republiky, kteří se o tuto hru zajímali, dozvěděli o stránkách v rodném jazyce a tímto návštěvnost našeho webu vzrostla na v té době krásných 30 lidi denně!
Započali jsme spolupráci s několika weby a byl mezi nimi i o Two wordls, jehož adminem byl Alanor, který zažádal o možnost pomoci nám v našem úsilí! Přijal funkci Moderátora fóra, které jsem díky němu zřídili. Naše fórum se chytlo poměrně dobře.
Byl zhruba konec října, když mě na ICQ kontaktoval Naathir. Byl, a stále je, celý žhavý do této hry a chtěl nám být nápomocen. V tu dobu se zrodila myšlenka vytvořit centrálu pro Sacred. Proto si Naathir vzal na svá bedra soupisku postav prvního dílu, akty a další. Já se snažil zajistit prestižnější hosting. Všichni vědí, že HG jsou považování za nejlepší, a tudíž jsem zažádal u nich. Po měsíci diskuzí padlo rozhodnutí – nejsme pro ně dostatečně rozvinutá stránka a to převážně po designové stránce! Byla to rána, která nás ovšem nastartovala! Začali jsme plánovat spuštění centrály, kterou by provázely zbrusu nové designy. Naathir pečlivě sepisoval texty k prvnímu dílu hry a já pracoval na nových designech.

24. 11. – shodou okolností, možná i úmyslně, v tento den v odpoledních hodinách došlo ke spuštění naší centrály. Uplynuly pouhé 3 měsíce od založení webu a stalo se toho tolik a nikdo ani netušil, že to je teprve začátek!
Nová centrála byla spuštěna – tvořil ji rozcestník, který odkazoval na Sacred, Sacred Underworld a na jeho špičce se tyčil odkaz na SACRED 2! Každá ze stránek měla svůj jedinečný design, který byl oproti předešlému nesrovnatelný. Někteří tyto vzhledy obdivovali, jiní byli spíše skeptičtí.
Jakmile byla centrála v provozu začalo se s doplňováním informací k 1. dílu hry, které nashromáždil během měsíce příprav Naathir.
Během pár týdnů bylo vše na webu a nové informace přibývaly a to jak k 1. tak i 2. dílu hry. Návštěvnost mírně stoupala a kolébala se kolem 40 lidí denně.

5. 1. 2008 - Začal nám nový rok a zrodila se myšlenka založení klanu! Jméno bylo vybráno GoĐ – Guardians of destiny. Ve chvilce času jsem vytvořil jednoduchý design, Naathir sepsal pravidla a mohli jsme se honosit titulem GoĐ před jménem své postavy. Postupem času jsme narazili na Open internetu na cheatery a tak se náš klan přeorientoval pouze na Close servery, odkud se k nám s radostí přidali další hráči a náš klan už v dnešní době čítá pěkný počet hráčů.
Někdy kolem února 2008 – došlo opět k malé změně vzhledu webu, ale pouze části zabývající se Sacred 1. Jelikož bylo složité rozdělit informace na datadisk a základ, tak jsme se rozhodli vytvořit jednotnou sekci pro tento díl. Vytvořil jsem nový stylovější design, který byl poněkud odlišný od mých předešlých.
Návštěvnost postupně rostla a podařilo se přehoupnout i 50ku. Postupně práce přibývalo hlavně kolem 1. dílu, jelikož se kolem Sacred 2 toho moc nedělo. Sepsali jsme žádosti o pomoc, ale výsledek byl nulový. Nikdo si netroufl se k nám připojit.
Čas plynul jako voda a web se rozrůstal a jelikož náš web nevládl redakčním systémem, tak přidávání nových sekcí bylo stále složitější a složitější! Tak jsem se rozhodl sehnat nějaký RS, ve kterém bych se naučil pracovat a tím umožnil jednodušší a rychlejší administraci na webu.

30. 4. - Volba padla na php-fusion. Na webu jsme rozjeli velkou propagační akci. Sepsali jsme náš plán do budoucna, na který jsme chtěli nalákat nové členy a pomocníky! Plán byl jasný – 1.6. spustit zbrusu novou a plně funkční centrálu.
Doufali jsme, že se k nám někdo přidá. Stalo se tak 6. 5., kdy se rozhodl nám pomoci Paterik, kterému se nezdály naše kostrbaté texty, které byly sice srozumitelné, ale nebyly na takové úrovni na jaké by texty oficiálních stránek měly být! Přijal funkci korektora textů a v této funkci začal ihned excelovat. Během týdne přelouskal všechny naše texty, kterým ulevil od chyb a dodal té správné slohové stránky.
Ani ne týden po Paterikovi se nám ozvala Mijaju, která nám nabídla, že pro nás bude překládat texty z angličtiny. Tato nabídka se nedal odmítnout, jelikož jsme dlouho neměli zprávy o Xellosovi a texty pomalu stály. Tak se náš tým rozrostl během týdne o 2 nové členy, nažhavené do práce!
Návštěvnost se výrazně během měsíce zvedla – dosáhli jsme rekordu 124 lidí za den, Tento rekord nebyl na 2 měsíce pokořen.

2. 6. Došlo ke spuštění nové centrály. Sice bylo spuštění plánováno na 1.6. ale jelikož jsem onemocněl snad vším, čím to jen šlo, tak se toto spuštění o den odložilo. Web získal nový kabátec, který ho provází i nyní – styl pergamenů! Vzhled vskutku všichni obdivovali, ale bohužel tento přechod pro nás byl i nešťastný. Návštěvnost se nám snížila na 1 kvůli tomu, že jsme přešli z html na PHP a někteří nebyli schopní se k nám dostat. My jsme však doufali, že si k nám po čase najdou všichni zase cestičku. Problém s návratem však trval několik týdnů, jelikož chlapci na Seznam.cz nebyli schopni upravit náš odkaz, až jej nakonec odstranili z 1. stránky vyhledávače a náš web se propadl až na 10 stránku. Čili naše stránky zažívaly to stejné jako někdy v lednu – pomalý vzestup.
Ovšem informace, které jsme přidali v této době na web byly zbrusu unikátní. Paterik se vrhnul na tvorbu textů – vypracoval Bestiář, dopracoval akty a pak jsme se všichni společně vyhrnuli na setové předměty.
Návštěvnost se nám zase začala trošičku zvedat. Dostávali jsme se na 60+ denně a pod tato hranici už neklesla.
Na začátku července jsme se už pohybovali kolem 80 lidí denně. A také došlo k mému odjezdu na dovolenou. A v mé nepřítomnosti se o web starali Paterik s Mijou, nikdo z nich nestačil projít školením, jak na systému pořádně pracovat, jelikož mně „odešel“ router.
Ovšem oba tento úklon zvládli na výbornou. A co více. Rekord z dubna byl překonán a to krásným číslem 168 lidí za den.

16. 7. – Vrátil jsme se z dovolené a příval novinek se jen sypal. Tou nejpodstatnější pro náš web byla ta, že nás objevili chlapci z HotGames a nabídli nám hosting pod jejich záštitou. Chvíli jsme váhali, protože jsme měli všichni ještě v živé paměti problémy provázené s přechodem na nový systém. Byli jsme opravdu na vážkách. Nakonec jsme se však rozhodli riskovat vše ještě jednou. V této době jsme také rozjeli zbrusu nové fórum, které je s námi stále a je poměrně živé!
Chlapci z HG nám vytvořili nový RS a převedli náš design v nezměněné formě. Zatím co se pracovalo na novém přechodu, tak náš tým měl v přípravě největší akci, která zatím na tomto webu byla – SOUTĚŽ o skvělé ceny.

1. 8. – Přešli jsme skoro bez problémů k HotGames a zároveň jsme rozjeli soutěž o ceny, která skončila 2 dny před 1. narozeninami našeho webu.
V tuto chvíli náš web navštěvovalo zhruba 150 lidí denně a také padl nový rekord – 199 lidí za den. Jak dlouho se rekord udrží zatím nikdo neví, ale každý doufám, že bude brzy pokořen novým. Nyní každý netrpělivě očekává vydání Sacred 2: Fallen Angel, jehož vydání je oznámeno na 2. 10. 2008. Co se vše stane během dalšího roku, nikdo neví, ale náš tým doufá, že se web bude jen rozrůstat a za rok budeme moci pokročit v naší kronice.

<< ZPĚT

SACRED: UNDERWORLD| SACRED 2: FALLEN ANGEL| SACRED 3

ZAJÍMAVÁ STRÁNKA

Dungeon siege 3 | Akční RPG - to nejnovější

Copyright © 2007 - 2017 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.