PARTNEŘI NAŠICH STRÁNEK >> Deep Silver | ABC games | Zing.cz | Dungeon Siege 3 | CZshare.com | WEDOS.cz

OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >> FB

SACRED-city.cz

SACRED
Underworld

SACRED 2
Fallen Angel

SACRED 3

DISKUTUJTE:

ANKETUJTE:

Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE

SACRED: Underworld » Dějová linie » VEDLEJŠÍ QUESTY


Pro zobrazení informací o Questu najeďte myší na "podrobnosti"
Jednotlivé questy jsou seřazeny abecedně podle měst, ve kterých se vyskytují.

Ajš-Džadar (3)

• Pirát na suchu - Pirát uvázl na suchu v poušti. Chtěl udělat se skřety nějaké obchody, ale ta čeládka mu ukradla jeho majetek a očarovali mu loď, takže ji nemůže použít. Proto se musíte přeplavit do Sřet-s-ka a přinést mu odtamtud kouzelný kámen. podrobnosti
• Mal-ORC-a (Sluneční brýle) - Vedoucí má potíže s pěticí skřetích hostů a rád by se jich zbavil. Můžete je vyprovokovat tím, že se jim párkrát projdete po osuškách na pláži. Po jejich likvidaci dostanete speciální černé brýle.podrobnosti
• Záchrana Seraphim II (Pouze Seraphim) - Nejprve je třeba zachránit tohoto Serafa ze zajetí v Bellevue. Ve chvíli, kdy dorazíte k temné ruině východně od Ajš-Džadar, najdete tam skupinu 4 Sakkárových kněží, 4 nižších ohnivých démonů – všechny v „séfovské“ variantě a po jejich exterminaci si povšimnete umírající Serafy ležící na zemi. Ještě před smrtí vám řekne, že vše byla lež a zrada… pak dostanete speciální světelný meč a knihu, jež popisuje „skutečný“ původ serafů – řekněme poměrně dost odlišný od oficiální verze… podrobnosti

Alkazaba noc Draco (8)

• Dračí šupina - Místní kovář Parin vám nabídne pomoc, pokud mu donesete dračí šupinu, která se nachází v pozůstatcích draka, jenž nepřežil střet se saněmi. Za odměnu vám ji pak může zakovat do zbraně nebo zbroje.podrobnosti
• Neúmyslná návštěva - Hloupí mágové se pokusili vyvolat démony z Podsvětí, ale přivedli do tohoto světa jen neškodného „dryáda“ Zatacka. Tomu se u nás ale příliš nelíbí a vy jste dosti inteligentní bytostí, abyste mu obstarali kouzlo Zažehnání, které mu umožní vrátit se do svého domovského světa.podrobnosti
• Panna na útěku - Isabele se naskytla velká čest – být obětována drakovi. Isabella ovšem o tuto čest nestojí a dožaduje se osvobození. Pokud jí vyhovíte a pobijete kněze a stráže, musíte ji nějak dostat až z plošiny Alkazaby do Průsmyku Saní.podrobnosti
• Slzy osamění - Judith ztratila svého syna při odporném obřadu, který provedl čaroděj Alundir Mordir. Za odplatu vám dobře zaplatí.podrobnosti
• Ukradená slepice - Kupec Al Bert ztratil… slepici. Asi to byla nějaká vzácná slepice, když vám je ochoten dát tolik peněz jen za to, že mu ji přivedete z nedaleké místnosti.podrobnosti
• Zabiják draků - Eletria, Svatá paní draka, vyžaduje, abyste skoncovali s lovci draků, kteří rozbili tábor na pustinách Alkazaby. Konkrétně tvoři jejich sestavu jejich šéf Bundin, minotaur, barbar, skřetí šaman a otrokář. Konkurenci je třeba likvidovat, se Sirithcamem si to hodláte vyřídit později osobně, tak co. Pokud chcete ještě zvýšit výtěžek z této výpravy, doprovodíte zajatou Inumiel Gollowen do Alkazaby.podrobnosti
• Zloděj vejce - Rozezlený šlechtic Malfaniel vám řekne, že jakýsi prohnaný zloděj ukradl dračí vejce a pokouší se s ním zmizet. Máte 10 dní na to, abyste jej dostihli a vejce vrátili. Naleznete jej na plošině Alkazaby rafinovaně maskovaného za obchodníka a hlídaného třemi vlky. Po rozhovoru se odhalí jako čaroděj Nekromor a teprve po jeho smrti se zmocníte vejce.podrobnosti
• Ztracená máma - Malé děvčátko Sarah u brány vás požádá, abyste našli její maminku, která se nevrátila ze sběru rašeliny. Matinka je až daleko na severu Alkazaby a musíte ji bezpečně dovést až do jeskyně.podrobnosti

Bellevue (14)

• Bez ovce v Bellevue - Farmář Hank vás požádá, abyste našli jeho zatoulanou ovci, bez níž nemůže na výstavu užitkových zvířat. Ovečka poklidně stojí poblíž havarovaného vrtulníku a bez obtíží ji odvedete k původnímu majiteli.podrobnosti
• Posel - Zoufalá šlechtična poblíž portálu se na vás obrací s prosbou. Potřebuje doručit důležitý dopis jednomu muži ve Stříbrném Potoce, může rozhodnout o jejím osudu a cti jejího rodu. Musí dorazit na místo určení do tří dnů. Příjemce dopisu najdete v hostinci.podrobnosti
• Kde je kovář? - Rolník vás požádá o nalezení kováře Michaela, který není k nalezení. Kovářova žena vám řekne, že její muž měl nějaké jednání s kupcem Jakobem Nostraxem u Kruhu tančící smrti. Tam najdete Michaela obklíčeného gobliny, jejich náčelník vzal kováři nedokončený čarovný meč. Michael vás požádá, abyste mu jej donesli. Poté dokončí meč Motyku, který vám dá jakožto odměnu, a začne fungovat jako mistr řemesla kovářského.podrobnosti
• Vlčí oči - Rolník Viktor Homa si vás najme, abyste zlikvidovali smečku vlků dávících ovce. V lese se musíte vypořádat s několika zvířaty a jejich zuřivým vůdcem.podrobnosti
• Únos - Novicka Nimues byla unesena lupiči a internována v temné jeskyni, kde ji Sakkárův kněz drží v kouzelném poli a chystá pro ni děsivé obřady. Po svém vysvobození se teleportuje do bezpečí a vám stačí dojít si pro odměnu.podrobnosti
• Lesní stopař Arogarn - Kožešník v lese potřebuje, aby někdo něco udělal se všemi těmi šelmami, které se rozmáhají v lesích, proto po vás posílá dopis stopaři Arogarnovi (ne Aragornovi!) do hostince U Tančícího Serafa s žádostí o pomoc. Arogarn se ihned teleportuje do služby.podrobnosti
• Planoucí nenávist - Paní Melissa poblíž portálu vás zaúkoluje donést jí deset gobliních srdcí bez zbytečných otázek, na co je potřebuje. Nejbližší goblini jsou hned za mostkem se dvěma vojáky, tam seženete zlomených srdcí co hrdlo ráčí.podrobnosti
• Výplatní kniha - Voják Arzott na stráži si doma zapomněl svou výplatní knihu, bez které mu nevyplatí žold a jeho žena si sbalí kufry a odjede k mamince. Vše, co musíte udělat, je dojít k němu domů, zvednou dotčenou listinu z podlahy a přinést ji do pevnosti.podrobnosti
• Pletenice - Novicka Faladal v klášteře je natolik unavená, že není schopná dojít si do klášterní zahrady pro rostlinku Pletenice, kterou potřebuje pro své pokusy. Budete to muset udělat za ni.podrobnosti
• Ztracený syn - V temné jeskyni natrefíte na ztraceného hošíka, který vás požádá o eskortu ke své matce, jež na něj marně čeká u jezera. Odměnou jsou vám dva léčivé lektvary.podrobnosti
• Rybaření bez návnady - Chodec Godfaith si rozložil u jezírka své rybářské nádobíčko, ale potřebuje, aby někdo došel do vesnice pro jeho přítele Jacka Králíka. Musí totiž hlídat své pruty, aby mu je nesebrali goblini. Prostě toho chlapíka přiveďte…podrobnosti
• Válečný medvěd - Igoru Baltschikovi utekl nebezpečný bojový medvěd, jež ohrožuje vše živé na místním hřbitově. Je potřeba jej zlikvidovat co nejdříve.podrobnosti
• Roztržitá sestra - Tirade Fingelové se zaběhla její sestra Gingala, jež není zrovna z nejchytřejších. Je nutné ji vyhledat v hájku a přivést zpět domů.podrobnosti
• Záchrana Seraphim - Novicka Nimues se zmíní o tom, že Sakkárova sekta někde patrně drží zajatého serafa. Pokud půjdete do jeskyně na severovýchodě od hřbitova, najdete ji tam uvězněnou v kouzelném poli udržovaném knězem. Po svém osvobození vám přispěje runou.podrobnosti

Dračí Sluj (7) Drakenden

• Arogarnův meč - Uprostřed mýtiny narazíte na již dobře známého lovce Arogarna. Nedaleko ho překvapily přízraky a on při útěku statečně odhodil meč. Bez něj bohužel nemůže vykonávat svou práci, takže je na vás, abyste dva přízraky porazili a meč mu přinesli.podrobnosti
• Zabíječka draků - Loromír se na stará dračí kolena zamiloval do princezny Lary Aiméé, která však naneštěstí organizuje tlupu lovců draků a chystá se ho zabít. Pošle vás, abyste mu tu krásku přivedli. Princezna souhlasí, že s vámi půjde, pokud si dokážete poradit s ostatními lovci draků. Když i s princeznou dorazíte k Loromírovi, objeví se z mdlob vstalí lovci draků a začnou si plnit své role – loví Loromíra. Až je definitivně smetete ze světa, můžete si vyzvednout odměnu.podrobnosti
• Párátko pro draka - Jeden z lovců draků uvízl Loromírovi mezi zuby a vyvolává tam bolestivý zánět. Lara vás požádá, abyste zhotovili obří párátko, aby ho bylo možné dostat ven. Napřed potřebujete obrovský diamant, pro který si zajdete do vzdálené jeskyně, kde na vás čeká obří ryba. Diamant pak donesete kováři v Dračí Sluji a ten vám párátko pro draka dokončí.podrobnosti
• Dračí bratr - Zotavený Loromír má velké plány. Protože nedopatřením usmažil čtyři své žáky, musíte mu obstarat nové. Jsou celkem 4 a čekají na vás v širokém dalekém okolí. Vstoupí do učení jen pod podmínkou, že je porazíte v souboji. Za odměnu vám Loromír dá Orbus Dracos, který si můžete implantovat do zbroje.podrobnosti
• Pochybný podnik - Čaroděj v hostinci si vás najme, abyste mu pro jeho pokusy obstarali 15 slezin z Ropušnice (Jeskynní ryba). V okolí se jich plazí celá hejna, stačí si vybrat.podrobnosti
• Zplozenec pekla - Sigurd Vždysilný vás informuje, že v ruině na jihozápadě se skrývá strašlivá pekelná nestvůra, kterou nikdo nemůže porazit. Je na vás, abyste mu dokázali, že se mýlí…podrobnosti
• Od pavouků k mědi - Ritargon nakoupil měděné pruty od obchodníka, dá vám za úkol přinést ji z opuštěné obchodní stanice, kolem které se potlouká houfec obřích pavouků. podrobnosti

Florentina (6)

• Šepot ve větru - Bylinkářka v lese váš pošle do ruin chrámu pro stříbrný květ. Jakmile jej seberete, zjeví se vám Sakkárův démon a vzápětí se objeví banda nemrtvých.podrobnosti
• Lovci noci - Kerinar lamentuje, že vlivem současné krize se z vlků stávají krvelačné bestie, proto musíte najít dvě smečky a vypořádat se s nimi.podrobnosti
• Dravé bestie - Farmář Kitt má problém – jeho stádo krav ohrožuje zuřivá smečka vlků. Zachraňte krávy a doveďte je… ehm, domů.podrobnosti
• Florentina a lupiči - Místní voják hledá v hostinci zdatné muže, kteří by se dokázali vypořádat s desítkou potulných lupičů.podrobnosti
• Otec Sery Elanderové - Sera Elanderová potřebuje, abyste přivedli jejího otce Croma, který uvízl na rodinné farmě za městem. Doprovodit toho starého papriku nebude větší potíž. podrobnosti
• Strašák dětí - Melanie si ráda hraje v opuštěných troskách na jihu, ale tam přebývá zlobný duch, kterého se děti bojí. Proto je vaším úkolem dětem hřiště zase zprovoznit.podrobnosti

Hradešín (5) Bravewall

• Zimní snílek - Valorie Zimonosná je sice temná elfka, ale jako jedna z mála svého druhu je na naší straně. Zjistila, že skupina Sakkárovců se nedaleko pokouší vyvolat mocného démona a hledá někoho, kdo by jí pomohl je zastavit. Našla si vás a hodlá vás podporovat svými kouzly. Dorazíte zrovna ve chvíli, kdy kněží dokončili vyvolávání. Dobrý lov!podrobnosti
• Ilim Žurag-Thalír - Stopař Celdrahil vyjadřuje znepokojení z aktivity temných elfů v oblasti. Pošle vás na opuštěnou farmu, abyste jejich postup zpomalili. Po zabití obřího pavouka vás čekají dva elitní elfové.podrobnosti
• Kalim-Chor - Doktor Daniellus má pro vás špatnou zprávu, místní velitel byl otráven a zbývají mu tři dny života. Pro protilátku se musíte vypravit do pevnosti temných elfů Kalim-Chor a vyrvat ji jejich náčelníkovi z chladnoucí ruky. podrobnosti
• Znesvěcení - Kouzelníkovi obzvlášť leží na srdci osud sochy serafy na jihu. Obává se, že skupina prohnilých inkvizitorů chystá její znesvěcení a žádá preventivní úder. Najděte si tři a zbavte se jich.podrobnosti
• Terrorflux - Člověk neví dne ani hodiny kdy ho na poli sežere obří pavouk. Farmáři Zoltanovi se to stalo a jeho žena teď žádá pomstu. Terroflux musí být utracen.podrobnosti

Hraničov (12) Hedgenton

• Zloději umění - Červín Bouřlivák má pech, zloději si odnesli mistrovské dílo starého malířství a nedá se spoléhat na to, že by ho vrátili dobrovolně…podrobnosti
• Zabijáci v rodinné hrobce - Lady Turrica z Bazu postává venku před rodinným sídlem v doprovodu dvou strážných. Její manžel, Polymédes z Bazu, byl pověřen vyjednáváním smíru mezi Jižním a Severním Hraničovem, ale rozhodl se rozhovory přerušit. Za to na něj jeho nepřátelé poslali bandu zabijáků a on se musel ukrýt v rodinné hrobce. Je třeba jej vysvobodit a odvést k drahé choti.podrobnosti
• Prolomení blokády obchodního embarga - Bobul, kovář Jižního Hraničova, je mezi nezaměstnanými. A to proto, že Severní Hraničov vyhlásil embargo na veškerý dovoz do Jižního Hraničova. Proto musíte blokádu prolomit, u obchodního cestujícího Baryka na severu nakoupit nelezné pruty, namlátit DeMordreyovým mužům, kteří blokují mosty, a obnovit provoz kovárny.podrobnosti
• Zakázaná láska - Sir Beecy, hraničovský markrabě, má potíže s jitým povalečem Loutnou, který je zamilován do jeho dcery Kitty, jež jeho city opětuje. Avšak její otec s ní má lepší úmysly – zájemci z řad rodu DeMordreyů mu už klepou na dveře. Proto vás pošle spolu s kapitánem Damírem, abyste dali bardovi na vědomí, že zde není vítán. Loutna je však ochoten bojovat za svou lásku s nasazením života – někdo bude muset zemřít, buď Loutna nebo Damír. Pokud se přidáte na Loutnovu stranu, budete muset ještě přivést Kitty ze zahradního altánku jejího domu.podrobnosti
• Loupeživý rytíř - Agent koruny Timotěj, věrný princi Valorovi, zjistil, že skupina roninů knížete a samozvaného regenta DeMordreye podplácí zkorumpovaného šlechtice, který za to toleruje jejich lupičskou činnost. Je čas jim to vymluvit a získat listinné důkazy. Sídlo těchto lupičů je v lesích na severovýchodě. Jejich velitel Kokon má u sebe papíry, které potřebujete.podrobnosti
• Šibenice v Hraničově - zemřelo malé děvčátko a z vraždy byl obviněn výrobce luků Peter, který již v doprovodu eskorty očekává svou popravu. Angelica vás zapřísahá, že její manžel je nevinen. Peter tvrdí, že pouze vyběhl z domu, když slyšel hluk. Děvčátko již bylo mrtvé a cosi utíkalo směrem ke hřbitovu. Soudce Benedikt vám dává týden na nalezení důkazu o nevině vašeho mandanta, ačkoliv přítomný šlechtic Čaro z Gočivy tvrdí, že vše je jasné jak den. Hřbitov leží kousek na severu, po sestupu do jinak prázdných pohřebních komor narazíte na temnoelfského zabijáka Larsaryla, který vám před odchodem na věčnost prozradí, že vraždu si u něj obědval Čaro z Gočivy, aby odstranil Petera a mohl se dostat k jeho krásné ženě, na důkaz předloží krvavou úmluvu. Jakmile doručíte důkaz, soudce dá povel, aby Čara zatkli. Tomu se však zatčení vůbec nezamlouvá – nu co, přerušení tepen je také řešení.podrobnosti
• Závěť - Otec zoufalé ženy před 4 dny zemřel a zloději si přivlastnili jeho závěť. Musíte dojít do jejich lesního sídla na východě a závěť získat nazpátek.podrobnosti
• Dračí plíce - Nadira Toužebná touží po čtveřici dračích plic, aby mohla uvěřit… hmm, čínu. Takže si běžte najít příslušný počet ještěrů, aby mohla začít vařit lektvar – NE – čínu!podrobnosti
• Výlet - Chystá se výlet a učitelka Gunda Nemluvná shání děti do houfu. Mary Kdoulová ale chybí a tak vás pro ni pošle na rodinnou farmu.podrobnosti
• Nezvaní hosté - Temní elfové působí Hraničově velké potíže a Morgawathové v tom obzvláště vynikají, spolčují se s místními hrdlořezy a šíří děs a hrůzu kamkoliv přijdou. Voják Petrolín potřebuje, abyste trojici těchto obávaných vrahounů zneškodnili jednou provždy.podrobnosti
• Hubitel - Sybilla z Hagenu by se smířila s duchy ve sklepě, ale s obřím švábem se smířit nehodlá. Dokud tu potvoru nezabijete, nepřekročí práh vlastní vily!podrobnosti
• Unesená žena - V lesním sídle lupičů můžete narazit také na nemocného muže. Pronásledoval únosce své ženy, ale není zrovna v kondici, aby ji dokázal sám osvobodit. Jeho ženu najdete uvězněnou v maštali v podzemí lupičského sídla.podrobnosti

Hrdoňovice (7) Bravesbury

• Plány bratrstva - Elithu pronásledují Sakkárovi kněží, takže skončila uprostřed cesty mezi Hrdoňovicemi a Florentinou. Žádá vás, abyste ji dovedli k její mu otci. Tam už ale čeká zásahová jednotka Sakkárových kněží, takže šťastné shledání se odkládá na dobu po jejich likvidaci.podrobnosti
• Odporný pavouk! - Obilník Roger se rozešel s čarodějnicí Marthou a to byla chyba! Teď mu jeho uražená snoubenka posílá na farmu pavouky. Proto si vás pošle za Marthou se vzkazem, že je připraven na svatbu. Martha se teleportuje za svým vyvoleným, ale na rozloučenou na vás pošle pavouky. Pokud přežijete, abyste si mohli dojít pro odměnu, uvidíte šťastný pár hezky pospolu. No, když se mají rádi…podrobnosti
• Strašný zločin - Lars Holgerson zjistil, že nějaká mladá dívka byla unesena temnými muži v róbách. Rozběhl se pro pomoc ho Hrdoňovic, ale zůstal trčet v lese. Potřebuje doprovod na vojenskou stanici, aby mohl zařídit pomoc. Ale po příchodu do vesnice zjistí, že kapitán zřejmě někde vyspává, proto na něj hodlá čekat, až se objeví. Možná byste se měli snažit zachránit ji sami… podrobnosti
• Dopadni pytláky - Elfka Galadoriel (podobnost s Galadriel čistě náhodná) honí po Ancarii badu pytláků, ale zřejmě si na ně s lukem sama nevěří a hledá parťáka stejného smýšlení, který ji za ruku odvede do nedalekého hájku a provedou zákrok.podrobnosti
• Základy pro ševce - Dr. Albert Mundane plánuje velký byznys v oboru dodávkové služby bot. Potřebuje ale ohromně „vzácnou“ knihu Základy pro ševce, pro kterou si prostě „nemůže“ dojít do místní knihovny. Proto si objednává vaši dodávkovou službu knih.podrobnosti
• Knihy víry - Sestra Yolande by se jako knihovnice asi neuživila – pět knih víry jí zrekvírovali Sakkárovi kněží a bez vás je už nikdy nedostane zpátky.podrobnosti
• Růžový keř - Někde po světě se potlouká Sakkárův démon, ale Violetta Mannigová se stará jen o to, co si zasadí do zahrádky! Moc ráda by bal, kdybyste jí sehnali zvláštní odrůdu růží, které roste pouze na jihu za řekou, na území zamořeném gobliny.podrobnosti

Chmurovice (9) Gloomoor

• Pán nemrtvých - Hodně dlouho tu vesničané bojovali se záplavou nemrtvých vlastními silami, ale poté, co do kraje přišel Pán nemrtvých, přestali nějak situaci zvládat. Aspoň to Heribert tvrdí. Proto je deratizace hřbitovních podzemních kobek svěřena vám. Nemrtvých je tam rozhodně dost a Hrobník je jen třešničkou a dortu. Za to dostanete slevy na všechny městské služby.podrobnosti
• Panem et Circensis - Vladimír, Pán krvavých her v aréně, vám nabízí možnost bojovat o zlato proti místním monstrům. Budete čelit třem příšerkám, po vítězném boji se můžete vždy rozhodnout, jestli si necháte vyplatit odměnu, nebo zdvojnásobíte částku a budete pokračovat v boji. V každé následující rundě budou monstra o jednu úroveň silnější.podrobnosti
• Oko pekla - Ilim Zak, vysoký kněz Sakkárova kultu, otevřel portál do pekla a hodlá si jím pozvat armádu démonů, aby tu dokončil to, co Šaddar tak nešťastně začal. Pokud zabijete jeho, dva další kněze a přivolaného démona, dostanete runu. Pokud vejdete do portálu, ocitnete se v bezútěšném pekle, kterým musíte dojít na druhou stranu, neutopit se v lávě a možná sebrat i nějakou tu korunu cestou. Jakmile se ocitnete zpět v našem světě, je pekelný portál uzavřen.podrobnosti
• Relikviář - Zachraňte kotník Svatého Štěpána ze svatyňky na druhém břehu řeky. Nasaďte si roušku, připravte se na dlouhou chůzi a přineste novicce Deneduře žádanou relikvii.podrobnosti
• Protijed - Léčitelka Emma Jadela připravuje protijed pro obyvatele Chmurovic, ale potřebuje k tomu 10 jedových žláz z pavouků tarantula medialis. Proč se zmiňovala o tarantulách gravis, zůstává nevysvětlenou záhadou.podrobnosti
• Záchranná mise - Larana Derkantová, obchodnice se dřevem, se obává o osud čtyř dřevorubců, kteří se nevracejí ze svého tábora za řekou. Vyšle vás proto na inspekci. V tábořišti najdete však už jen jediného přeživšího, Martina, kterého je nutné neprodleně eskortovat k Laraně do bezpečí.podrobnosti
• Vykradači hrobek lovci pokladů s.r.o - Zástupce této obchodní společnost vám nabídne účast na další výpravě a podíl na kořisti, pokud dokážete přežít aspoň 5 kol v aréně. Jako zálohu musíte složit 100 000 zlatých, za to od vůdce skupiny dostanete nějaké to vybavení. podrobnosti
• Zapomenutá mokřina Azzchabragh - Celá družina vyrazí k mokřinám na severu, kam ovšem živý dojde jen jeden – vy.podrobnosti
• H’Ranga‘zz - Před branou hoblino vesnice stojí šaman Smirnak. Prozradí vám, kde najdete poklad v bažině, ale jen když mu pomůžete zbavit se nemrtvých goblinů. Napřed musíte najít kyselou vodu na očištění kamene. Po cestě naberete ještě jednoho gobliního bojovníka a pak dojdete k prameni. Smirnak vám pak zpřístupní hoblino vesnici, skrz kterou musíte projít, abyste získali stříbrný květ. Pak společně dojdete k obětnímu kameni a dostanete pokyn, abyste jej očistili kyselou vodou. Ale goblini vás pěkně napálili – kámen vás teleportoval přímo k lesnímu bohu H’Ranga’zzovi, kterému jste tímto předloženi coby oběť. Musíte dokázat, že ani lesní bůh vás nezastaví. Po boji se objevíte ve vesnici goblinů – Smirnak se sice vzteká, že oběť nevyšla, ale nezbývá mu, než vám nabídnout dýmku míru a ukázat vám, kde je ukrytý poklad. podrobnosti

Chorad-Nur (4) Khorad-Nur

• Tábor nemrtvých (Pouze SP) - Pokud se chcete dostat do Chorad-Nur mírovou cestou, musíte eliminovat ležení nemrtvých na jihu, a to se týká především nemrtvé dračice H´nily. podrobnosti
• Zbabělý pes - Skřetice uprchla z domova v Nomad-nuru před záplavou nemrtvých, ale její zbabělý manžel tam zůstal a schovává se pod postelí u nich doma. Protože to není zrovna nejbezpečnější situace, bude lepší, když ho přivedete do bezpečí Chorad-Nuru. Před nadávkami jeho milované ženy ho ale stejně neochráníte. podrobnosti
• Svitek Mhic’Dar-Mona - Skřetí ceremoniář Gulak si tak nějak pozapomněl čarovný svitek v jedné kobce na západě od Chorad-nur. Je v něm vepsána moudrost o Matce Zemi, takže jej při přenášení nepomačkejte prosím!podrobnosti
• Otroci skřetů - Vážený skřet Mortak musel uprchnout z Ajš-džadaru před invazí nemrtvých. Jeho bývalí gobliní otroci se mu přišli pomstít za to, že je prodal do Kahari a zabili jeho ženu. Nejprve se po nich musíte poohlédnout v jeho starém domě. Tam už najdete jen Lowlyho, který tam zůstal loupit. Po krátkém výslechu vám prozradí, že ostatní kumpáni se s lupem ukryli v Kahari Uprchlíky sledujte po drobných obnosech, které po cestě vytrousili. Až je v Kahari dostihnete, skoncujte s nimi a jako důkaz přineste kruh otroků.podrobnosti

Mascarell (8)

• Obraz - Kupec Jánoš přišel zásluhou zlodějů o vzácné umělecké dílo, ale nehodlá si to nechat líbit. Pošle vás do lupičova domu a zatímco čtyřčlenná ochranka bojuje ze všech sil, sám lupič Baz se může přetrhnout, aby vám obraz vydal a poslal jej právoplatnému majiteli.podrobnosti
• Ženich na útěku - Ke svatbě je před chrámem všechno připraveno – kromě ženicha. Tomu se do chomoutu nechce a radši se před hospodou posilňuje alkoholem. Zneuctěná nevěsta Serena žádá ženichův okamžitý návrat, třeba v řetězech. Stačí pár výpadů meče a ještě rád půjde…podrobnosti
• Neznámý bojovník - Na mýtině poblíž cesty do Tyr-Fasulu bojuje neznámý muž s přesilou medvědů. Když mu ji pomůžete zvládnout, požádá vás o doprovod na okraj lesa. Teprve tam se vám představí – jmenuje se Jacquire. Možná ho někdy zastihnete na Udatně…podrobnosti
• Ukradené zlato - Dobrák Dobroň potřebuje zlato, a není troškař – je to rovných pět zlatých prutů, aby mohl u kováře nechat vyrobit kouzelnou zbraň pro prince Valora. Bohužel mu zlato ukradli DeMordreyovi vojáci, kteří se s ním poflakují po okolí, alespoň dokud na ně nedopadne pěst spravedlnosti.podrobnosti
• Čočková pálenka - Svatba, kterou jste mimochodem spoluzařídili, už se chystá a na té nesmí chybět čočková pálenka. Chybí jediné – vyzvednout ji na Harnetově statku na severovýchodě a donést Tině.podrobnosti
• Potají - Vojín Gadget prožil romantické odpoledne s novickou Gertrudou v palácových zahradách, ale žel, novicka tam neměla co dělat, a když vojína povolali do služby, nemohl ji propašovat z paláce ven. Proto se toho musíte ujmout vy a potajmu ji dopravit do chrámu. podrobnosti
• Boris Richfield - Farmáři by rádi jeli do města na trh, ale potulný rytíř Boris Richfield si usmyslel, že mostek potřebuje výběrčího mýta a sám se toho postu ujal. Ale farmáři jsou chudí a nemohou si dovolit zaplatit. Proto vás Angelica, která přeplavala řeku, úpěnlivě žádá, abyste rytíře vyzvali na souboj a donutili jej z mostu odejít.podrobnosti
• Pony Express (Pouze SP) - Poslíčkovi Chrissi Roggemu se podařilo uštvat koně, ale ty expresní zásilky nepočkají. Musíte je co nejrychleji dopravit na místa určení, jinak už nebudou dost čerstvé a úkol selže. Rychlý kůň je nutností, je zde nastaven časový limit, který musíte dodržet. Musíte jet v tomto pořadí – Porto Draco – Florentina – Porto Vallum – Urkenburg – kouzelník v Ahil-tar.podrobnosti

Mlhomor (8) Mystdale

• Stříbrný květ regentia - Čaroděj stojící před hradem Vás posílá pro stříbrné květy v okolí zříceniny před Mlhomorem.podrobnosti
• Ztracená pokusná stvoření - Úkol začíná u čaroděje u domu, jenž stojí na sněhu. Tomu utekly jeho čtyři pokusné příšery. Vaším úkolem je příšery zabít a jejich mozky mu donést, aby je mohl prozkoumat. První příšeru najdete u zříceniny, kde roste i stříbrný květ regentia, druhou v jeskyni kousek nad zříceninou a zbylé dvě příšery v jeskyni nalevo od hlavní cesty k Mlhomoru a na palouku.podrobnosti
• Tajuplná zjevení - Úkol Vám zadá čaroděj stojící vedle portálu, je velitelem Mlhomorské ostrahy. Musíte zabít 20 přízraků za branami Mlhomoru. podrobnosti
• Smrt zlobřímu rozhodčímu - Předseda asociace kouzelných sportů Vás v hospodě pověří likvidací úplatného zlobřího rozhodčího. Os’Dharaga najdete v domečku vedle fotbalového hřiště, zaútočí na Vás okamžitě po vstupu. Zabít ho není problém a pak hurá pro odměnu.podrobnosti
• Špatně volená slova - Čaroděj stojící u kovárny si při kouzlení trochu popletl slova a omylem vyčaroval obří démonickou sršeň. Zabijte ji. Najdete ji na střeše pouštního domu.podrobnosti
• Hledání Fyrena - Zvěromág v Mlhomorské zoo Vás požádá o nalezení jeho chrliče. Najdete ho v opuštěné vesnici vpravo od Mlhomoru. Přiveďte mu ho zpět.podrobnosti
• Jacquairova pomsta - Na tento úkol musíte mít splněné úkoly Kde je kovář?, Neznámý bojovník a Jacquirova válečná uniforma. Jaquaira najdete většinou nalevo od portálu, ale může se také objevit někde poblíž, takže pokud máte splněné všechny tyto úkoly, tak se párkrát projděte k hradu a zpět a určitě na něj narazíte. Promluvte si s ním a pak pro něj u kováře v Bellevue vyzvedněte dokončený prototyp meče. Následujte ho, převezměte od něj prototyp meče, projděte portálem. K dokončení úkolu je potřeba zabít černého kněze, ten proti Vám bude čarovat kostlivce. Dokud je kostlivec naživu, je kněz nezranitelný.podrobnosti
• Dračí vejce - Tento úkol se Vám nezobrazí v seznamu úkolů, ale je za něj celkem slušný bonus. Promluvte si s kupcem u mostu, kupte od něj vejce. Buď ho můžete prodat Loromírovi - hodnému drakovi z Dračí Sluje, a nebo muži uvnitř hradu. Od muže v hradu obdržíte zlato, od draka zlato a zkušenosti. Pokud si vejce nekoupíte, dráček se po čase vylíhne a můžete ho zkusit najít a zabít.podrobnosti

Oáza Ahil-Tar (8) Oasis of Ahil-Tar

• Tajná zpráva - Vydejte se k Chorad-Nuru a najděte ztracenou zprávu. Leží na zemi vedle velkého kamenu.podrobnosti
• Osadníci pouště - Pár osadníků se ztratilo v poušti, přiveďte je zpět.podrobnosti
• Ztracení osadníci - Najděte rodinu ztracenou východně od oázy, počítejte s tím, že kolem bude pár tlup skřetů.podrobnosti
• Evakuace - Pomozte evakuovat osadníky, oáza je pod útokem nemrtvých-vybijte je všechny.podrobnosti
• Hádanka v poušti - Najděte Neupraveného čaroděje a uhodněte, která z váz skrývá odměnu. Pokud se netrefíte, zaútočí na vás monstra. Uhodnete-li získáte zkušenosti a runu.podrobnosti
• Sbírání orkských prstenů - Velkým kamenem v horní části oázy je muž, který z celého srdce nenávidí Orky. Zabijte jich 8, přineste mu jejich prsteny a odměna Vás nemine.podrobnosti
• Pouhá noční můra? - Vydejte se k ruině chrámu a zabijte zde Gonrola než napáchá další škody.podrobnosti
• Pozice stopařů - Najděte v celé poušti 3 stopaře. Projdete se celou oblastí. Dva pošlete bez problémů domů, třetího naleznete mrtvého, vezměte od něj deník. Pak se na vás vrhne coby mrtvola.podrobnosti

Paseky (6) Timberton

• Stopy lesních zvědů - V Pasekách postrádají 2 lesní zvědy, přiveďte je nazpět nebo, jsou-li mrtví, doneste jejich amulety.podrobnosti
• Strom života - Doprovoďte dřevorubce k Lesním Elfům a pomozte mu vyjednat příměří.podrobnosti
• Krvavé peníze - Popravte brutálního čaroděje a jeho následovníky a přineste důkaz o jejich smrti.podrobnosti
• Lov krvežíznivých medvědů - Došlo k přemnožení zabijáckých medvědů, zabijte jich deset a nastolte tak znovu rovnováhu v přírodě.podrobnosti
• Vzorek kamene - Najděte a přineste kousek vzácného kamene ze zpustlého portálu na severu Pasek.podrobnosti
• Lov odměn - Tento úkol se nezobrazí v knize úkolů, ale za každého zabitého je dost slušná odměna a zabijete-li všech 21 zločinců obdržíte Ancarijskou medaili cti. Jsou hledáni mrtví či MRTVÍ. Nahánět je budete po kompletně celé Ancarii. Dobrý lov.podrobnosti

Pohádková Křižovatka (5) Faeries Crossing

• Lapka - Ubraňte most u Pohádkové křižovatky proti lapkůmpodrobnosti
• Otrávené studny - Zabijáci otrávili ve vsi studně, najděte protilátku v jejich podzemním úkrytu u hřbitova.podrobnosti
• Rodinná pouta - Šlechtic na vyjížďce ztratil svou neteř, najděte ji v lese a přiveďte mu ji na zpět. Pak vás ovšem čeká ještě překvapení…podrobnosti
• Zlá čarodejnice - Duch zlé čarodějnice Isabelly Reetové sužuje celou vesnici, zabijte ji a dopřejte jim klid. podrobnosti
• Stádo dobytka - Při bouři v noci se farmáři ztratilo stádo, pomozte mu je najít.podrobnosti

Porto Draco (6)

• Tábor lupičů - Banda lupičů se pokouší obsadit vesnici. Najděte jejich úkryt a zabijte jejich velitele.podrobnosti
• Nucquam Astralis - Vybijte všechny duchy v blízké vile. V podzemí domu narazíte na Lady Janinu, promluvte s ní, a nyní máte 2 možnosti, buďto ji odmítnete, zabijete a odměnu dostanete od šlechticů, kteří vám úkol zadali. A nebo její návrh přijmete a zabijete šlechtice.podrobnosti
• Symbol lásky - Mladý voják Vás prosí o doručení vzkazu jeho milé. Předejte ji vzkaz, dostanete odměnu. Až se jednou dostanete k oáze Ahil-Tar potkáte tam opět tohoto vojáka, předáte mu pramen vlasů od jaho milé.podrobnosti
• Tanečnice mrtvých - Vyzvedněte na hřbitově tanečnici pro jednoho hlupáka.podrobnosti
• Smrt zbojníků - Vybijte deset zbojníků jižně od Porto Draco a pomozte tak vojákovi.podrobnosti
• Zmatený Marten - U dolního mostu narazíte na duševně chorého, který Vás nebude chtít pustit přes „svůj“ most. Pokuste se ho nezabít a dostanete od jeho matky zkušenosti.podrobnosti

Porto Vallum (8)

• Ukrytý kupec - V malé jeskyni východně od vesnice se nachází ukrytý kupec. Doprovodíme ho zpět na tržiště a můžeme obchodovat.podrobnosti
• Zloději krav - Dívce ze statku byly ukradeny krávy, doprovodíme ji do doupěte zlodějů, povraždíme je a získáme dobytek zpět. Lze spojit tento úkol s úkolem Lékařská brašna a ušetřit si tak kroky.podrobnosti
• Skřeti - V malém domku jižně pod vesnicí potkáte velitele skřetů a 3 šampióny gobliny, jak útočí na muže a jeho dceru. Zabijete je a žádejte odměnu od Marcuse. podrobnosti
• Zabiják skřetů - Voják pod mistrem kombinací žádá zabít velitele skřetů Urgalůka. Najdeme ho nad jeskyní Ukrytého kupce.podrobnosti
• Ukradené železné pruty - Bratr kováře čeká na zásilku železných prutů, ta však byla zadržena Skřety. Zabitím 5 Skřetích válečníků v okolí Porto Vallum vypadnou železné pruty.podrobnosti
• Lékařská brašna - Rodinné sídlo Dimariů bylo vypáleno a v rozvalinách zůstala zapomenuta vzácná brašna. Vrátíme ji majitelům.podrobnosti
• Oblíbená košile - V domě vlevo od prodavače koní Vás Lena požádá o navrácení Herbertovy oblíbené košile. Tu najdete vlevo poblíž řeky.podrobnosti
• Ztracená mapa - Mortimer Hable ztratil mapu. Najdete ji ležet na zemi na jihu u skal.podrobnosti

Rašelinov (7) Highmarsh

• Sladká pomsta - Vdova z Rašelinova žádá pomstu za mrtvého manžela. Zabijte Temného Elfa Wyn’gara a doneste jí jeho hlavu. podrobnosti
• Maminčina pudřenka - Šlechtic Vás vyšle pro ukradenou matčinu pudřenku do severní jeskyně. Na konci jeskyně zabijte zlodějskou harpiji a získejte pudřenku.podrobnosti
• Ztracená dcera - Stará matka Vás požádá o nalezení ztracené dcery. Na konci lesní stezky ji najdete lehce zmatenou. Při předání se však stařena promění v nestvůru, musíte ji zabít. Odměnu obdržíte od dcery.podrobnosti
• Ztracená výprava - Isoldě zmizel manžel na výpravě proti trollům. Na důkaz jeho smrti doneste jeho pečetní prsten, najdete ho jižně pod potokem. podrobnosti
• Lanýžovka - V taverně budete pověřeni nalezením lanýžovky. Vydejte se pro ni západně do lesů.podrobnosti
• Sběratel hlav - Duch lady Minervy žádá pomstu za svou smrt i celé její rodiny. Přineste jí 15 hlav Temných Elfů a může odejít do říše mrtvých.podrobnosti
• Ztracený mazlíček - Pomozte smutnému děvčátku najít králíčka, najdete ho u rašelinových polí.podrobnosti

Shaddar-Nur (1)

• Glubba-Džar (Pouze SP) - Glubbu opravdu nejde přehlédnout a po splnění úkolu z hlavní linie Vás požádá o eskortu do jeho rodné vesnice Tristram.podrobnosti

Slaterův Hrob (5) Slater's Grave

• Únos žen ze Slaterova Hrobu - Úkol Vám zadá muž stojící vedle studny. Jděte na sever a vstupte do podzemí, zlikvidujte stráže i únosce, seberte klíč od cel a osvoboďte ženy. Doveďte ženy zpět do vsi a nenechte je cestou zemřít. Vyzvedněte si odměnu. Máte na to 4 dny.podrobnosti
• Kupec ze Slaterova Hrobu - Pomstěte Briannu a zabijte bohatého kupce. Úkol Vám zadá její sestra kousek od opuštěného hradu. Vlezte do podzemí, zabijte ho a osvoboďte další ženy. podrobnosti
• Padouši ze Slaterova Hrobu - Tento úkol plňte zároveň s úkolem Sekera Kamenolamač, oba končí ve stejných místech v lese. Velitel před velkým domem Vás pošle zabít banditu Roberta a na důkaz jeho smrti přinést pramen jeho vlasů. Vydejte se do lesů a v jeskyni ho vyhledejte. Promluvte s ním, buď přistoupíte na jeho dohodu, dostanete falešný důkaz jeho smrti a za odměnu meč jeho otce Albion, a nebo ho zabijte. V každém případě se pak vraťte k veliteli pro odměnu.podrobnosti
• Sekera „Kamenolamač“ - Vojákovi ve velkém domě přineste z lesů vzácnou sekeru. Sekera leží u ohniště.podrobnosti
• Pramenitá voda - Duch v domě v západní části vsi Vás pošle na sever k vodopádu pro pramenitou vodu.podrobnosti

Stříbrný Potok (9) Silver Creek

• Kniha moudrosti - Mistrovi kombinací byla ukradena kniha. Nad Adelininým domem zabijte gobliny a jejich skřetího velitele a vraťte knihu mistrovi. Získáte runu a mistr začne fungovat.podrobnosti
• Jasné světlo - Opilý válečný vysloužilec Vám dá mapu s pokladem. Ten najdete v jeskyni západně od vesnice. Poklad střeží minotaur. Pokud se s pokladem vrátíte k opilci, sebere Vám trochu peněz, ale odmění Vás zkušenostmi. podrobnosti
• Doprovod - Doprovoďte kupce Jakoba a jeho tělesného strážce k západnímu mostu u Porto Vallum. Cesta je to dlouhá, ale pokud už máte otevřené portály je jednodušší to vzít přes Bellevue.podrobnosti
• Adelina - Hrabě Vás požádá o nalezení dcery, která se nevrátila z vyjížďky. Najdete ji lehce zraněnou u zříceniny jižně pod Stříbrným potokem. Doprovoďte ji domů.podrobnosti
• Tragická ztráta - Farmář Wilbur byl zavražděn skupinou skřetů, jeho snoubenka žádá pomstu. Všechny je pobijte.podrobnosti
• Solené maso - Obchodník se solí čeká na dodávku čerstvého masa na pohřební hostinu. Doneseme mu ho ze severozápadní farmy, kde leží na zemi.podrobnosti
• Žíznivý hrobník - Přineste hrobníkovi vodu z městské studny. podrobnosti
• Zlí šamani - Poručík v taverně nabízí odměnu každému, kdo zabije 5 šamanů goblinů. Jednoduše zabijte každého, který Vám zkříží cestu.podrobnosti
• Zelený mor - Majitel obchodní stanice napůl cesty mezi Stříbrným potokem a Porto Vallum Vás žádá o pomoc. Zabijte 20 goblinů a prolomte tak obležení stanice.podrobnosti

Tyr-Fasul & Tyr-Hadar (4)

• Hlídací vlk - V pevnosti Tyr-Fasul Vás voják pošle pro svého vlka Gambita. Najdete ho před jeskynní na západní pěšině. podrobnosti
• Pláně Tyr-Hadaru - Tento úkol souvisí s úkolem Neočekávaná pomoc a než se pustíte do jeho plnění, nechte si zadat oba úkoly. Vaším úkolem je zabít 3 kněžky ledových elfů, které jsou doprovázeny tlupou dalších elfů. Pokud zabijete jakoukoliv kněžku dříve než si necháte zadat úkol Neočekávaná pomoc, tento úkol již nedostanete.podrobnosti
• Elfí dáma z Tyr-Hadaru - Doprovoďte dámu z prakticky nejsevernějšího rohu plání zpět do pevnosti Tyr-Hadar. Najdete si poblíž sochy.podrobnosti
• Neočekávaná pomoc - Tento úkol souvisí s úkolem Pláně Tyr-Hadaru a pustíte-li se do plnění úkolu Pláně Tyr Hadaru nechte si zadat i tento. Navštivte skřetí pevnost v západním Tyr-Hadaru a promluvte si se šamanem. Na pomoc dostanete 2 skřetí bojovníky. Udržte je naživu – velice významně Vás zvýší závěrečnou odměnu. Zadání úkolu je stejné jako pro úkolu Pláně Tyr Hadaru.podrobnosti

Udatín (17) Braverock

• Ancarijský sníh - Úkol začíná u muže nad obchodníkem v západním Udatíně. Požádá vás, abyste doručili balík zboží jednomu obchodnímu partnerovi, a to za míň než den, co balík obsahuje, to už není ve vašem zájmu. Jděte na východ za značkou na mapě, tam najdete Falca Zjizveného, promluvte s ním, bude vás následovat. Jděte do čtvrti zlodějů. Jakmile dojdete k určenému místu, Falco se zastaví a bude chtít s vámi mluvit. Pak si promluvte s kapitánem Bergonixem, tady se budete muset rozhodnout. Pokud jeho nabídku přijmete, zaútočí na vás Falco a zloději, zabte je a promluvte si s kapitánem o odměně. Nicméně pokud odmítnete, pustí se do vás pro změnu kapitán a jeho vojáci, v tom případě zabte je a o odměně si promluvte s Falcem. podrobnosti
• Doprovod do zlodějské čtvrti - Úkol začíná rozhovorem se Sarevokkem Úspěšným, který stojí před obchodníkovou budovou v západním Udatíně. Požádá vás o eskortu do zlodějské čtvrti. Jděte tedy za značkou na mapě, opatrně, protože cestou potkáte různě rozmístěné zloděje (leadeři). Jakmile dojdete na místo, promluvte si s mužem, jež na vás čeká, poté si ještě promluvte se Sarevokkem o odměně.podrobnosti
• Důstojník a gentleman - Úkol začíná u ženy stojící před svým domem v západním Udatíně. Požádá vás, abyste bránili její čest před DeMordeyovým důstojníkem, který o ní rozšiřuje lži, nikdo se s ním ale bít nechce. Přijměte tedy úkol, jděte na jih přes most až k lokaci vyznačené na mapě. Tam najdete onoho důstojníka, promluvte s ním a dobijte jeho zdraví na nulu, jeho zdraví se nicméně ještě jednou obnoví a k boji se přidají jeho tři vojáci, tak je všechny vyřiďte a až budou mrtví,vraťte se pro odměnu.podrobnosti
• Paže černého kněze - Tento úkol zadává králův agent, který stojí blízko podzemní hospody v jihozápadním Udatíně. Požádá vás, abyste osvobodili vězně, které zajala sekta Sakkárovců. Půjdete na sever do malé věže nad hospodou ve východním Udatíně. Ve věži je žebřík, klikněte na něj, ocitnete se v kryptě. Jděte přímo chodbou až k poschodí, které vás zavede do dalšího patra. V dalším patře jděte na konec krypty, kde zabijete Sakkárova Vysokého kněze, upustí klíč od cely. V cele, poblíž které byl kněz, najdete tři vězně, promluvte s jakýmkoli z nich, budou vás následovat. Vraťte se zpátky k muži pro odměnu, po cestě dávejte pozor na sakkárovy kněží a na to, abyste minimálně jednoho vězně udrželi naživu. Jakmile promluvíte s mužem, můžete poté promluvit s vězni, zajistí vám lepší ceny u obchodníků a kováře.podrobnosti
• Potrava démona - Úkol začíná u kapitána, který stojí u vchodu do malé pevnosti v severovýchodním Udatně (nalevo od arény).Ten po vás chce velmi jednoduchou věc a sice zjistit odkaď pochází zdroj démonů, kteří provádějí stále častější výpady. Půjdete jihozápadně za značkou na mapě, kde se nachází jeskyně. Teď budete muset provést velmi rozsáhlý masakr celé krypty, což zahrnuje nižší démony, sakkárovy kněží (tři z nich leadeři) a samozřejmě vůdce toho všeho, Lugkok, přízviskem Šaddarův svatý. Jakmile budete mít jatka hotová, vraťte se z kapitánem pro odměnu.podrobnosti
• Turnaj - Úkol začíná kapitánem pod v podzemí udatínské arény. Váš úkol je prostý a sice porazit tři DeMordeyovy šampióny, protože udatínský šampión onemocněl. V aréně najdete DeMordeyova šampióna, promluvte s ním a on zaútočí, tak ho porazte a odejde. Pak do arény přijdou postupně další dva – střelec a kouzelník, tak je rozneste na kopytech, pak se vraťte ke kapitánovi pro odměnu.podrobnosti
• Záchrana urozené dámy - Úkol začíná u služky, která stojí na cestě, která vede z hospody ve východním Udatíně. Požádá vás, abyste vysvobodili její paní, která se provdala za Zaphoda DeFaltara, jež je velmi brutální muž, proti své vůli. Půjdete tedy po cestě, trochu nahoru, tam najdete Zaphoda, který na vás okamžitě zaútočí. Zabte ho a seberte klíč, který z něj vypadne. Poté půjdete po cestě dál až k domu, kde ženu vězní, najdete ji uvnitř domu, promluvte si s ní, bude vás následovat, jděte k bráně, kde na ni čeká její milovaný, promluvte si s ním o odměně, pak se ženou o dodatečné odměně.podrobnosti
• Dodavatel zboží - Tento úkol začíná mužem stojícím u obchodníkova stanu na tržišti v západním Udatíně. Požádá vás, abyste doručili do tří dnů zboží jednomu obchodnímu partnerovi. Jděte za značkou na mapě, obchodní partner se nachází na druhé straně mostu, ke kterému dorazíte. Promluvte si s ním o odměně, pak se ještě vraťte k muži pro dodatečnou odměnu, muž se také změní v obchodníka. podrobnosti
• Jacquairova bitevní uniforma - Tento úkol je součástí série Neznámý Válečník. Jacquaira najdete v hospodě u východní městské brány. Požádá vás,abyste znovu získali jeho bitevní zbroj, o kterou ho obrali zloději. Jděte do čtvrti zlodějů, tam najdete zloděje označeného na mapě. Promluvte s ním a zaútočí na vás s menší skupinou zlodějů, jakmile jeho ukazatel zdraví dosáhne nuly, bude ochoten s vámi znovu mluvit a vydá vám Jacquairovu sekeru. Dále vás už mapa nebude navigovat, jděte do jižní části Udatína, na tržiště, najdete tam obchodníka označeného bílou tečkou na mapě. Promluvte si s ním, nabídne vám brnění a helmu za 800, přijměte jeho nabídku. Další cíl je pod arénou, nad jedním z malých stánků, je též označen bílou tečkou. Promluvte si sním, zaútočí na vás, až zemře, upustí štít. Jakmile budete mít všechny věci, klidně si je můžete nechat, nebo je přece jen vrátíte Jacquairovi, který je stále v hospodě.podrobnosti
• Zákon a právo - Úkol začíná u ženy stojící nad hospodou ve východním Udatíně. Požádá vás, abyste se za ni pomstili soudci Shrullovi, který kryl zločin proti ní. Jděte do hospody a promluvte si se soudcem, pak si promluvte s mužem vedle soudce. Po rozhovoru na vás zaútočí, jakmile jeho zdraví klesne na nulu, obnoví se a do boje se přidá soudce se dvěma rytíři, tak je všechny zabte a vraťte se k ženě pro odměnu.podrobnosti
• Kouzelný bodlák - Tento úkol začíná u čarodějky u jejího domu, který je u městské brány v západním Udatíně. Požádá vás o nalezení kouzelného bodláku pro jejího milovaného, který je závažně nemocen. Tento bodlák máte nalézt do 4 dnů. Půjdete jihozápadně od města, kde najdete keř s kouzelnými bodláky, vezměte je a vraťte se zpátky k ženě. Promluvte s ní a následujte ji do jejího domu, kde uzdraví muže, s ním si pak promluvte o odměně. Pokud si s ním promluvíte ještě několikrát, změní se v obchodníka. Pozor – pokud byste vstoupili do domu dříve než ona, nikdo se tam neobjeví a přijdete o odměnu. podrobnosti
• Master Vampiress (Pouze Vampírka, pouze SP) - Tento úkol nemá jméno a není zapsaný ve vašem deníku, začíná v podzemní hospodě v Udatíně, poznáte ji podle loga Ascaronu na vývěsce u oné hospody. V hospodě se nachází muž, který je na mapě označený bílou tečkou, stojí u zamčených dveří, promluvte s ním, zaútočí na vás spolu s dvěma dalšími jako upír. Zabte je všechny a jakmile muž zemře, upustí klíč od dveří, kde stál. Jděte skrz dveře do prvního patra. V prvním patře se nacházejí rakve a hroby, když je otevřete, zaútočí na vás upír, takže pokud chcete, tak si je volně pozabíjejte a poté jděte do dalšího patra. V dalším patře se prvně budete nacházet v jedné místnosti, kde je skupina normálních upírů, zabte je všechny, pak jděte do další místnosti. Tam je další taková skupina, zabte ji a poté si promluvte s mistryní upírů, která se nachází v téže místnosti. Poté na vás zaútočí spolu s 2 vlky, tak všechny zabte a tímto bude „úkol“ splněn.podrobnosti
• Minotaurus Moca - Úkol začíná gladiátorem, který stojí na balkoně arény. Jeho minotaur utekl a chce, abyste ho přivedl zpátky. Půjdete západně za značkou na mapě, kde najdete jeskyni. V jeskyni najdete Mocu, který na vás okamžitě zaútočí. Jakmile jeho ukazatel zdraví dosáhne konce, bude chtít s vámi mluvit. Za žádnou cenu se nevrátí ke gladiátorovi, chce na svobodu. Pokud odmítnete, zaútočí na vás, budete ho muset zabít, ale jakmile se vrátíte ke gladiátorovi, jako že se vrátíte, zaútočí na vás také, jakmile ho zabijete úkol skončí. Máte ale také možnost přijmout Mocovu nabídku, pak vám dá kruh otroka, abyste ho ukázali gladiátorovi na znamení, že Moca je svobodný. Tak se vraťte za gladiátorem, ten vás samozřejmě bude chtít zabít, zabte vy jeho. Ale pozor jakmile úkol splníte, ještě není nic u konce, pokud splníte všechny úkoly v oblasti, můžete jít zpět za Mocou a ten se k vám přidá jako pomocné NPC, a co je lepší, Moca zemřít nemůže, jakmile zemře, vlastně nezemře, ale objeví se v Bellevue, kde na vás bude zase čekat.podrobnosti
• Bílý králíček - Úkol začíná u malého dítěte západně od kostela v severní části Udatína. Její králík se ztratil a po vás chce, abyste ho našli a přivedli zpátky. Tak tedy jděte severně k hradu se sněhem kolem, tam by se měl králík nacházet, klikněte na něj, připojí se k vám. Zajděte zpátky k dítěti pro odměnu.podrobnosti
• Galadiova sekyra - Úkol začíná gladiátorem před arénou. Požádá vás, abyste mu donesli z domu jeho sekeru, protože ji zapomněl a zápas co nevidět začne. Jděte tedy do jeho domu, na mapě je označen klasickým znamením. V domě najdete sekeru, vezměte ji a jděte zpátky ke Galadiovi pro odměnu.podrobnosti
• Ohnivé bestie - Úkol začíná ženou, která stojí před vchodem do hospody jihozápadně v podhradí Udatína. Ta vás požádá, abyste prozkoumali farmu, kterou napadly ohnivé bestie, vůči nimž zůstala její rodina napospas, jen ona unikla. Půjdete jižně za značkou na mapě, kde je dům, uvnitř najdete malou holku. Vraťte se s ní k ženě pro odměnu.podrobnosti
• Rituální hůl - Úkol začíná novickou v obrovském kostele v severním Udatíně. Požádá vás o navrácení rituální hole, kterou ukradli sakkárovi kněží. Jděte jižně k vyznačenému místu na mapě, měli by se tam nacházet sakkárovi kněží, minimálně z jednoho by vám měla padnout rituální hůl, pokud se stane že vám padne další, uvidíte ji ve svém inventáři jako zbraň, můžete ji buď použít nebo prodat. Poté se vraťte zpátky k novicce pro odměnu.podrobnosti

Urkenburk (2) Urkenburgh

• Chvástal? - Úkol začíná u vojáka poblíž obchodu, kde stojí spolu s dalším zadavatelem úkolu. Tento voják je tak trochu domýšlivec, tvrdí o sobě, že je největším skřetobijcem v okolí. Promluvte si s ním, nabídne vám výzvu v podobě tří lebek šamanů skřetů, těch skřetů, kterým nezní magie jako velká neznámá. Vyrazte tedy do pouště a hledejte šamany, obvykle chodí ve skupině s gardou, kompas vás k nim nezavede, ale nebojte se, že byste je nenašli. Až nasbíráte lebky, jděte zpět do Urkenburku za vojákem. Uzná, že sázku prohrál, také se bude trochu vykrucovat, že normálně by šel také, ale že se necítí zdravý atd... podrobnosti
• Obchodníkova zpráva - Tento úkol začíná u obchodníka, který rovněž stojí před obchodem, vedle vojáka. Ten vás požádá o předání zprávy baronu Tlermorovi do oázy Ahil-Tar, že už dorazil a že čeká na jeho zásilku. Půjdete delší cestu pouští za značkou na mapě v podobě modré knížky, po cestě budete potkávat nepřátele. V oáze půjdete za baronem, který je v jednom ze stanů, kompas vás k němu dovede. Promluvíte si s ním, poděkuje vám a dá vám odměnu.podrobnosti

Útočiště (5) Shires Pen

• Prekérní situace - Úkol začíná u muže stojícího u hospody. Ten vás požádá o donesení klenotů, které mu dala jeho milovaná na důkaz lásky, zpět k ní, protože tyto klenoty patří jejímu chamtivému a podezřívavému manželovi a ten, ač netuší nic, chce aby si je vzala na nejbližší slavnost, takže na dovezení máte jeden den. (Tady zas někdo četl Tři Mušketýry.) Jděte tedy do ohrazeného areálu kousek na sever, vyhledejte lady Danu, promluvte s ní a dostanete odměnu.podrobnosti
• Lotrové - Úkol začíná vojákem stojícím u budovy v centru. Požádá vás, abyste chytli zloděje, který ukradl vybrané daně, přivedli k vojákovi a pokud odmítne, abyste ho zabili. Přijmete a půjdete na sever za značkou na mapě. Půjdete do jeskyně, která je převážně obývaná mascarellskými vojáky. Na konci je lupič sám. Zaútočí na vás, jakmile mu klesne zdraví na nulu, bude chtít si s vámi promluvit. Teď budete mít dvě možnosti a sice že ho necháte žít a doneste vojákovi jeho ucho, v tom případě dostanete odměnu od obou, nebo ho rovnou zabijete, vypadne z něj ucho, které donesete vojákovi, tak či tak úkol splníte.podrobnosti
• Černé hábity - Úkol začíná mužem u nejzápadnějšího domu. Jeho dcera byla unesena Sakkárovými kněžími,kteří pro své sektářské, fanatické rituály potřebují lidskou oběť. Dobrá, razíme na sever za značkou. Tam najdete kamenný kruh s hordou Sakkárovců. Zabíjejte je opatrně, neboť osoba veprostřed kruhu může umřít také. Promluvte se ženou, až budou všichni mrtvi, a doveďte ji zpátky k otci.podrobnosti
• Pytlák - Úkol začíná sedlákem Maltou, který stojí u nejseverněji položeného domu v Útočišti. Sdělí vám, že situace s pytláky je neúnosná, je jich stále víc a víc, nikdo nechce pomoci a jakoby to nestačilo, lesník Vladimír Zukeff je nyní podporuje. Přijmete úkol, půjdete severozápadně do hlubin lesa, tam najdete lesníka. Zabte ho a vraťte se zpátky k sedlákovi pro svou odměnu.podrobnosti
• Temné vyvolávání - Úkol zadává mág Dadu Farki ve velkém domě v severní části města. Sdělí vám, že by potřeboval pomoci s rituálem, který jaksi zpackal, zcela upřímně nikdo to nepřežil kromě něho, nikdo neví, co se tam přesně zjevilo, proto vás žádá, abyste to místo prozkoumali. Jděte tedy východně až k místu vyvolávání, je velmi charakteristické - pět stromů do kruhu. V centru najdete démona Satakusse, který mi připomíná velkého lovce glorbů ze Sacred:Underworld. Zabte ho a zajděte za kouzelníkem, který je sice trochu nas..štván z toho že jste démona přímo zabili, neb ho chtěl zkoumat, pak ale trochu zrozumní a poděkuje vám.podrobnosti

Vlčí Důl (6) Wolfdale

• Vlčí krev - Úkol začíná u muže stojícího před farmou v západní části města. Požádá vás, abyste se zbavili vlka, který se svou smečkou terorizuje jeho farmu. Jděte jižně za značkou na mapě. Najdete tam jeskyni a v ní vlka. Jakmile jeho zdraví klesne na nulu, promění se v muže a bude chtít s vámi mluvit. Vyjeví vám, že farmář je jeho strýc a že se ho chce zbavit stejně jako jeho otce kvůli farmě. Zde máte na výběr, pokud nabídku odmítnete, muž se znovu promění ve vlka, v tom případě ho budete muset zabít.Jakmile ho zabijete, vraťte se ke strýci pro odměnu. Nicméně pokud přijmete, muž se k vám přidá a vy ho musíte přivést ke strýci. Jakmile si na farmě se strýcem promluvíte, zaútočí na vás i se svou stráží. Zabte je a pak si promluvte s mužem o odměně.podrobnosti
• Výběrčí daní - Úkol začíná u muže stojícího před velkou budovou, napravo od kováře. Požádá vás, abyste navrátili Vlčímu Dolu zpět daně, které činí všechno zlato, které DeMordeyovi vojáci vybrali. Půjdete do městské hospody, kde najdete vojáky stojící u budovy, zaútočí na vás, zabte je a z výběrčího daní (leader) vám padnou ony daně, seberte je. Nyní jděte jihovýchodně za značkou na mapě, najdete tam Drsoňku, promluvte s ní. Nyní s ní jděte po cestě, která se tam nachází, na sever. Na konci cesty najdete jeskyni a vojáky, jeden z nich s vámi bude chtít mluvit. Promluvte si s ním, pak na vás všichni zaútočí (leadeři). Zabte je a dávejte pozor na ženu, kterou s sebou eskortujete. Jakmile budou všichni mrtví, vejděte do jeskyně. Tam najdete truhlu, klikněte na ni a opět si promluvte se ženou. Pak se vraťte k zadavateli úkolu pro odměnu. Mimo jiné zahrnuje i slevu u obchodníkapodrobnosti
• Elfí zloděj uměleckých předmětů - Úkol začíná u elfky, která stojí pod velkým domem mezi stromy ve východní části města. Požádá vás, abyste jí navrátili předmět, který elfům ukradli žoldáci a prodali. Vydejte se do domu, tam najdete vchod do sklepa, v pokoji, který je označen značkou na mapě, najdete mága a zloděje (leadeři). Zabte je, ze zloděje padne klíč od pokoje, kde se objekt nachází, pokoj se nachází též ve sklepení. Najdete tam onen objekt+prokletý poklad. Vemte objekt a vraťte se zpět za elfkou pro odměnu. podrobnosti
• Ztracení dřevorubci - Úkol začíná u ženy, která stojí u domu nad prodejcem koní. Požádá vás, abyste našli jejího muže a jeho sluhu, protože se měli vrátit před dlouhou dobou a ještě se nevrátili. Jděte za značkou na mapě, celkem dlouhá vzdálenost jihovýchodně. Najdete tam tábor a zbytky manžela. Vezměte je a vraťte se zpět k ženě pro odměnu.podrobnosti
• Hledání klidu - Tento úkol se nachází jihovýchodně od města, velkou dálku. Na onom místě najdete ohraničený rybník, lavičku a obří kámen. A také ženu ducha, která byla zavražděna a po vás chce, abyste našli a pomstili se jejímu vrahovi. Jděte západně za značkou na mapě, na vyznačeném místě je kamenný oblouk a také vrah. Zabte ho a vraťte se k zesnulé pro odměnu.podrobnosti
• Babiččin prsten - Úkol začíná u dítěte, které stojí u domu nad domem obchodníka. Dítě ztratilo cenný prsten od babičky a chce po vás, abyste jej nalezli a vrátili. Půjdete za značkou na mapě, jižně až k ruinám, kde onen prsten najdete. Vezměte jej a vraťte se k dítěti pro odměnu.podrobnosti

Vranov (6) Crow's Rock Castle

• Cikánský tábor - Úkol začíná u ženy stojící u cesty jihozápadně od města. Požádá vás, abyste její tábor zbavili vojáků, kteří terorizují její blízké. Jděte jižně po cestě až do tábora, kde budete napadeni vojáky, všech se jich zbavte a počkejte, až za vámi slečna přikluše s odměnou.podrobnosti
• Kapitán Rypák - Úkol začíná u ženy, která stojí na druhé straně mostu v jihovýchodní části města. Ta vás požádá, abyste se „postarali“ o Kapitána Rypáka, jak mu přezdívá lid, protože terorizuje chudé a znehodnocuje práva koruny. Přijmete, půjdete jen velmi malou vzdálenost a najdete kapitána s gardou (normální vojáci). Zabte ho a vezměte jeho hlavu, která po něm zůstane. Pak se vraťte zpátky k ženě.podrobnosti
• Plány inkvizice - Úkol začíná u ženy pod budovou obchodníka. Jako agent koruny na vás požaduje, abyste vyměnili dokumenty inkvizice za podvržené, ale nesmějí vás při tom vidět. Jděte na sever do pevnosti, vyhýbejte se strážím a v pevnosti jděte podél hradeb až ke zvonu, který máte na mapě označen. Klikněte na něj, všichni se pustí tím směrem, proto jděte podél budov tak, abyste se jim vyhnuli a rychle spěchejte ke stolu, kde vyměníte dokumenty, pak utíkejte než vás stráže uvidí. Vraťte se k agentce koruny pro odměnu.podrobnosti
• Procházka - Úkol začíná u muže stojícího za budovou mistra run. Potřebuje, abyste přivedli jeho snoubenku z procházky, šel by sám, ale nemá čas. Jděte z města západní bránou ,na sever za značkou, tam najdete mužovu snoubenku u jezírka.podrobnosti
• Hledání rozsudku - Úkol začíná u muže v západní části města, chce po vás, abyste našli asistenta, který ví, kde je rozsudek, který muž potřebuje, s tím se neobtěžujte, běžte rovnou do budovy mistra run, na podlaze je rozsudek, vezměte ho a běžte s ním zpátky k muži.podrobnosti
• Pomoc chudým - Tento úkol začíná ženou v jihovýchodní části města. Požádá vás o nalezení léčivých bylin pro svou dceru, sama ví kde jsou, ale nesmějí opustit čtvrť chudých. Vydáte se západně k malé věži na vršku u pevnosti. Vezmete léčivou rostlinu a vrátíte se zpátky k ženě.podrobnosti

Vřesový Potok (7) Moorbrook

• Dodavatel whisky - Tento úkol začíná u muže, který stojí před hospodou. Jde mu o jednoduchou věc a sice doručit barel jeho nejlepší whisky do hospody v Dračí Sluji, normálně by to udělal jeho dodavatel, ten bohužel onemocněl. Vy půjdete západně k značce s barelem whisky, který muž upustí, a který seberete. Tam je hospoda, whisku odevzdáte. Vrátíte se k muži, ten vám přislíbí každý týden barel whisky za 800 zlatých, který můžete prodat v hospodě, do které jste barel dodali. Nebo můžete barel „dojet“ sami, pak Vám na chvíli (doslova, opravdu) začnou kolem hlavy kroužit modří motýli.podrobnosti
• Pavoučí příšera z Vřesového potoka - Tento úkol začíná kouzelníkem stojícím u malého domu na jihu. Požádá vás zabití pavoučí příšery, která terorizuje Vřesový Potok, kromě toho by potvora jeden potřeboval její nervový systém na svoje zvrhlé experimenty. Půjdete severovýchodně za značkou až k jeskyni, do ní vstoupíte. Budete napadeni pavoučí příšerou, jakmile její ukazatel zdraví klesne na nulovou hodnotu, bude chtít s vámi mluvit. Je prý kouzelník, který vás řídil, uvězněný. Poprosí vás, abyste vzali nervový systém a obnovili duši v kouzelníkově kobce, až bude příšera mrtvá. Pokud odmítnete, příšera zaútočí, zabijte ji a vezměte nervový systém kouzelníkovi. Ten vám vesele oznámí, že nervový systém je dívky s dovednostmi monstra. Nicméně nabídku monstra můžete přijmout, v tom případě monstrum zabijete, vezmete mu nervový systém a promluvte si s čarodějem. Označí vás za zrádce, že pomáháte té čarodějnici, kterou vězní a zaútočí na vás. Zabte ho a vezměte mu klíč od vězení. Teď půjdete po žebříku do kobky, do hlavní místnosti. Kliknete na přenosného léčitele nervového systému. To vyléčí Maegvinu, krásnou čarodějku, promluvte s ní, bude ještě trochu zmatená, než si uvědomí, co se stalo, poděkuje Vám a ještě vás požádá, abyste ji odvedli z vězení. Poděkuje vám za zachránění, jak fyzickou, tak psychickou, jako vděk vám dá prsten, který patřil její matce.podrobnosti
• Uspávací čarodejnice - Úkol začíná u muže u budovy nejjižněji položené ve městě. Jeho problém je, že jeho milovaná byla unesena čarodějnicí, která ji chce připravit o mládí. Vydejte se jihozpápadně k malému domu v lesích. Tam vás čarodějnice zastaví a bude chtít smlouvat. Říká, že krása stejně brzo pomine, ale ona vám může dát něco, co roky nebude postrádat hodnotu a proč vám na tom tak záleží atd. Pokud přijmete, čarodějnice se změní na mladou a krásnou, mužova milovaná na starou a ošklivou. Promluvte si s čarodějnicí, ta vás odmění. Můžete mluvit i s mužovou milovanou, ta vás akorát prokleje. Až se vrátíte do města, muž na vás zaútočí, zabijte ho. Pokud nabídku čarodějnice odmítnete, zaútočí na vás, zabte ji. Upustí klíč od klece, pak můžete osvobodit mužovu milovanou a promluvit s ní, bude chtít odvést zpátky do města. Promluvte si s mužem, poděkuje vám a dá vám odměnu. podrobnosti
• Čistá voda - Úkol začíná u muže, který je ve svém domě v severní části města. Proslulý výrobce whisky má problém se zásobováním, chybí mu jeho tajná přísada, která není nic než krunýř žluté tarantule (Tarantula medialis). Značka na mapě vám nic neprozradí, tyto tarantule se vykytují všude kolem, tak se pusťte do hledání. Zajímavé je, že pokud na krunýř najdete myší, neukáže se vám jeho jméno, ani v případě alt, akorát na mapě je označen žlutou tečkou, takže hledejte něco blyštivého na zemi. Jakmile těchto věcí máte 10, vraťte se k výrobci, hoďte s ním řeč, dá vám odměnu.podrobnosti
• Prokleté rozvaliny - Úkol začíná u lékárníka u nejjižnější budovy ve městě. Potřebuje, abyste z jeho domu přinesli lék na jeho bolení hlavy. Vydáte se slušnou vzdálenost na sever k domu, který je součástí easter eggu Tristram town z Diabla :D. V domě najdete lék, vezměte ho a vraťte se k lékárníkovi.podrobnosti
• Bolehlav - Úkol začíná u ženy stojící vedle obchodníka. Požádá vás, abyste vesnici zbavili ducha, který žije v ruinách na severovýchodě. Tam najdete ducha, zabte ho (je leader). Jakmile bude mrtev vraťte se k ženě pro odměnu.podrobnosti
• Zvláštní příchuť - Úkol začíná kapitánem stojícím u zbrojírny v severní části města. Požádá vás, abyste dopadli lupiče whisky. Půjdete jihovýchodně za značkou, tam je jeskyně. Vstupte do ní, na konci vyřiďte bandity a zloděje, pak vás napadne Rapso, tak jeho ukazatel zdraví pošlete do nuly, pak bude ochoten mluvit. Říká, že je ve skutečnosti nevinný a že byl podražen. Prý ho vyhodili ze společnosti obchodníků s whiskou, protože ji ředil vodou. Vybídne vás, abyste se přesvědčili a ochutnali. Pokud přijmete, dá vám napít, což vás otráví, navíc na vás znovu začne útočit. Až ho zabijete,vypadne z něj protilátka, tak ji seberte a vypijte. Pokud odmítnete, bude to úplně stejné, bez faktu, že budete otráveni. Poté posbírejte všechny barely s whisky. V souvislosti s úkolem dodavatel whisky je můžete neomezeně prodávat do hospody v Dračí Sluji, holt bug programu. Nicméně určitě se vraťte ke kapitánovi pro odměnu.podrobnosti

Žurag-Nar (1) Zhurag-Nar

• Pohřbení otroci - Tento úkol se odehrává v pevnosti Gnarlstat s dvoudveřním východem. Úkol začíná ve věznici temných elfů, kde překonáte stráž, která upustí klíč od cel. Promluvte si s mužem v cele, přijměte jeho nabídku, nyní ho budete mít jako společníka, dávejte bacha na jeho zdraví. Nejdřív si ale otevře dveře a promluví si s vámi ještě jednou. Pak teprve se odeberete do zbrojnice, jakmile tam vejdete, promluví si čerstvě vyzbrojený muž s vámi znovu, pak půjdete do kuchyní. Pak s vámi promluví už poněkolikáté a vy máte 2 možnosti. Pokud přijmete, musíte eskortovat ženu ke vstupu do Gnarlstatu, dávejte na ni ještě větší pozor, nemůže bojovat. Jakmile tam dojdete, promluví si s vámi a odmění vás, pak odejde. Pokud odmítnete, budete muset jít dolů do dolu, kde půjdete do vedlejší místnosti. Promluvte si s otrokem, ten vás odmění. podrobnosti

autoři článku: Paterik & Naathir & Mijaju

SACRED: UNDERWORLD| SACRED 2: FALLEN ANGEL| SACRED 3

ZAJÍMAVÁ STRÁNKA

Dungeon siege 3 | Akční RPG - to nejnovější

Copyright © 2007 - 2017 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.