OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >>
DISKUTUJTE: |
ANKETUJTE: |
Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE
PC verze - 799 Kč
PS3 - 1 399 Kč
Xbox 360 - 1 399 Kč
Zahrajte si ty nejlepší hry online a zdarma
Serafy jsou potomci andělů, kteří v pradávných dobách bojovali po boku bohů. Kdysi byly povolány k zadržení pekelné legie z podsvětí, na které dosavadní síly lidí, elfů a trpaslíků nestačily. A tak se také stalo, v Ancarii opět zavládl mír a Serafy byly učiněny strážci živlů v pozemské podobě, k této činnosti dostaly požehnání bohů. Ale jak plynula staletí, Serafy začínaly více myslet na osobní zájmy a skrz uvědomění vlastní moci začaly být arogantní až sobecké a měly vinu na zmizení pěti elementů. Později se vrátily k ochraně dobra, když byla jejich armáda zničená Temnými elfy a zůstalo jen několik přeživších.
Serafa je rychlý bojovník s magickými schopnostmi. Mezi její bojové dovednosti patří např. bojový skok, kterým dokáže překonávat překážky, bojový kop, kterým dokáže odrazit protivníky a také způsobuje poškození nebo rotující zásah, při kterém Serafa vyskočí do vzduchu a rotuje ve vysoké rychlosti.
Magie u Serafy není jen doplněk nebo zpestření, naopak některá kouzla jsou pro vývoj vyvážené serafy klíčová. Za vypíchnutí stojí „rotující mystické čepele", aura, která zraňuje protivníka, když je Serafě nablízku, též BéEfGé (někdo může namítat, že se řadí mezi bojové schopnosti, ale při použití nevyčerpává bojové techniky), kopí, které drží Serafa místo zbraně a střílí koule energie, které dokáží způsobit slušné škody a jsou poměrně rychlé.
A jak se vlastně za Serafu hraje? Inu, velmi dobře, vhodná pro začátečníky, samozřejmě i pro pokročilé. Asi nejefektivnější je kombinovaná Serafa, zaměřená na schopnosti bojové i magické, přičemž je nejvhodnější, aby Serafa, ať bojová či magická, měla aspoň kousek od toho druhého.
zajímavosti: Shopnost BéEfGé je pojmenována podle zbraně v Duke Nukemovi. Serafa může vykonat easter egg, ve kterém získá světelný meč a knihu, pojednávající o původu Serafů.
Bojový kop | Seraf odkopne protivníka dozadu a lehce ho omráčí. Jedno z nejhorších bojových umění, animace pomalá, poškození malé, více se v tomto ohledu řešit nedá. |
Bojový skok | Seraf skočí po vzdáleném protivníkovi a uštědří mu tvrdé zranění. Spíše doplňková schopnost na překážky nebo na zdrhnutí z obklíčení, na útok to moc není. |
Tvrdý výpad | Útok, který dává vyšší poškození, hodí se proti monstrům a bossům s větším počtem životů, možná malý zápor je, že animace je lehce pomalejší, ale vyšším poškozením se to vyvažuje. |
Rotující zásah | Seraf se rychle roztočí, odhodí protivníky dozadu a způsobí jim malé poškození. Hodí se na únik z obklíčení, v několika málo případech se také hodí na útok proti více protivníkům. |
Vícenásobný zásah | Funguje podobně jako rotující zásah, s tím rozdílem, že se animace provádí rychleji a nepřátelé nejsou odhozeni, zato obdrží větší poškození. |
Útok | Rychlý sled úderů a výpadů, pokud serafa zabije protivníka dříve, než kombo dokončí, soustředí se na jiného. Velmi dobré kombo na přímý útok proti nepříteli, ale dá se přerušit (pokud protivník uteče). |
Lovec-hledač | A teď něco ze slabšího soudku. Zbraň serafy rotuje ve vzduchu a způsobí příteli poškození. Animace je pomalá a poškození směšné, není zde sebemenší příležitost, kdy by se tohle opravdu hodilo. |
BéEfGé | Seraf dostane na chvíli do rukou místo současné zbraně mytickou energetickou zbraň s krkolomným názvem. Zbraň vypouští mihotavé koule energie, jsou vystřelovány v rychlém sledu a působí dobré poškození. |
Výboj energie | Seraf má kolem rukou aury místo zbraně, z nichž vypouští záblesky energie. Záblesky jsou snad rychlejší, než koule energie z BéEfGé, ale působí menší poškození. |
Síla víry | Útočné možnosti serafa nebo jeho společníků jsou zvýšeny. Vcelku dobrá aura, jako posílení běžný standard. Pro serafu založenou na magii je to ale zbytečnost. |
Světlo | Osvítí okolí a ničí nemrtvé, na nic jiného tohle kouzlo tohle opravdu není, ale jako specializace na jeden typ nepřátel ujde. Na druhou stranu, Seraf má jiné kouzlo účinkující na všechny. |
Rotující světelné čepele | Tohle je výše zmíněné kouzlo, kolem serafa začne kroužit ostří, při jehož dotyku se zraňují všichni nepřátelé. Výborné jako doplněk vždy a všude. |
Nebeské světlo | Seraf vyvolá světelný sloup, v jehož blízkosti jsou protivníci zraňováni. Jedno z nejlepších kouzel serafy, magické poškození je vysoké, kouzlo má delší trvání. |
Světelný štít | Odráží obyčejné i jedové šípy, proti kouzelným střelám neúčinkuje, takže proti střelcům jako doplněk dobré, na magii stojí za pendrek. Celkem ucházející aura. |
Konverze | Protivník se na chvíli změní v serafova přítele a útočí na nepřátele. Neúčinkuje proti monstrům na vyšší úrovní a bossům. Zajímavost je, že některými přeměněnými protivníky můžete hodit řeč (v demoverzi pak jeden nepřítel hlásil nějakou technickou chybu s mumií) |
Podráždění | Světelný vír protivníka nakrátko omráčí. Upřímně řečeno zbytečnost a hodí se jen do začátku, navíc úroveň komba musí být vyšší, než úroveň nepřítele, ohledně tohoto komba dost vysoká cena. |
Zásah bleskem | Protivník je zasažen zraňujícím bleskem, velmi vysoké poškození, škoda je, že funguje proti jednomu nepříteli, proto se nejvíce hodí na bossy a nepřátele s velkým zdravím. |
Meditace | Koncentrace | Magické umění | Nebeská magie | |
Nebeské světlo | ano | ano | ne | ano |
Konverze | ano | ano | ne | ano |
Výboje energie | ano | ano | ne | ano |
Podráždění | ano | ano | ne | ano |
Světlo | ano | ano | ne | ano |
Světelný štít | ano | ano | ne | ano |
Zásah bleskem | ano | ano | ne | ano |
Rot.světel.čepele | ano | ano | ne | ano |
Síla víry | ano | ano | ne | ano |
Útok | ne | ne | ano | ne |
BéEfGé | ne | ne | ano | ne |
Bojový skok | ne | ne | ano | ne |
Bojový kop | ne | ne | ano | ne |
Tvrdý výpad | ne | ne | ano | ne |
Rotující zásah | ne | ne | ano | ne |
Vícenásobný zásah | ne | ne | ano | ne |
Lovec hledač | ne | ne | ano | ne |
autor článku: Naathir
Copyright © 2007 - 2023 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.