PARTNEŘI NAŠICH STRÁNEK >> Deep Silver | ABC games | Zing.cz | Dungeon Siege 3 | CZshare.com | WEDOS.cz

OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >> FB

SACRED-city.cz

SACRED
Underworld

SACRED 2
Fallen Angel

SACRED 3

DISKUTUJTE:

ANKETUJTE:

Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE

SACRED: Underworld » Postavy » TEMNÝ ELF


Temný elf Z osobního deníku:
Krev iniciačního obřadu by byla jistě tak sladká, jak těžká je vůně, která stále dráždí moje nozdry. Ale navždy jsem opustil zvyky elfů z Žurag-Nar. Na místo toho, abych ve chvíli zasvěcení mužnosti zabil překrásnou elfku Maegalcarwen a napil se její krve, osvobodil jsem lesní stopařku, která mě po mnohé měsíce pronásledovala ve snech.
Temní elfové se oddělili od kultu původních elfů. Milují násilí, zvuk lámajících se kostí. Vládne u nich matriarchát, temné elfky se stávají kouzelnicemi, elfům je kouzlení zakázáno.
Ti se učí boj beze zbraně, s ostřím, nejlépe jedovým, zvládají také mistrně nastražit pasti.

Bojový elf

Ti, jak bylo výše zmíněno, se specializují na boj s ostřím a beze zbraní, takže se k nim hodí dobré bojové rukavice, nebo pořádná čepel s jedovým poškozením. Jejich bojové techniky jsou zákeřné a oni sami jsou v boji rychlí.

Pak-Dain (odrážení střely) - Odráží nepřátelské střely a posílá je zesílené zpět na útočníky

Pak-Nakor (odrážení kouzla) - Odráží nepřátelská kouzla a posílá je zesílené zpět na kouzelníky

Výborné doplňky, vyplatí se na nich zapracovat, střely a kouzla jsou nebezpečné věci.

Bojový kop - Bojový kop, který zraní a odhodí nepřítele dozadu. NE, NE, NE - stejně jako u všech postav je tahle zbytečnost nepoužitelná.

Lapač duší - Schopnost pohlcovat duše právě zemřelých nepřátel a tím se léčit. Zní to dobře, ba velmi dobře a dobře to vypadá, ale nefunguje to, než to pořádně vyléčí, stihne vykosit spousty nepřátel.

Elf pastí

(vlastní název, i když na něj copyright nemám)

Jedovatá mlha - Jedovatá past, která kolem sebe vytváří oblak kyselinových jedů. Dobrá past, trvá dlouho, poškození ujde.

Výbušná nálož - Past, která v místě dopadu vybuchne. Celkem dobrá, spíš doplněk, průměrné poškození.

Testosteron a Adrenalin - Testosteron na čas zvyšuje útok a poškození jedem, zejména pak na vyšších úrovních užitečné pro všechny typy. Adrenalin zvyšuje obranné schopnosti a fyzickou regeneraci, i zde platí užitečnost pro všechny typy elfů. Uvádím zde tyto 2 schopnosti jakožto výhodné podpůrné prvky.

Jako celek je temný elf velmi dobrá postava, rychlá a silná v boji s čepelemi, ostřím, zejména když drží 2 najednou, proto se moc nevyplatí používat štíty, ani to nevypadá. Dobrý je systém pastí, které opravdu fungují a hodí se na dost typů nepřátel. Pro temného elfa pak platí, že si má rozumět s jedem, bez toho se temný elf prostě neobejde. Temný elf se hodí pro všechny hráče, možná začínající s ním budou mít trochu problémy, někteří možná ani ne.



Bojová umění Temných elfů

Měsíční husa Umožní rychlý odlet z boje přes všechny protivníky v cestě, celkem užitečný doplněk nejen na únik z boje, ale i na překonávání různých překážek. S narůstající úrovní se doskok zvyšuje, ovšem regenerační doba komba zůstává většinou nezměněna, a sice 1s.
Zuřivost (výpad) Sled rychlých útoků, velmi užitečné, zejména na pokročilejších úrovních, stejně jako u ostatních postav. Drobná nevýhoda je, že kombo může být přerušeno, pokud protivník začne utíkat.
Pomsta (tvrdý zásah) V případě temného elfa se může jednat buď o velmi silný úder, nebo důrazný bojový kop. Tak či tak, schopnost se velmi hodí na bossy, a vůbec na všechno mající velký počet životů.
Náhlý vztek (vícenásobný zásah) Jak název napovídá, tenhle druh útok platí především na skupiny nepřátel. Na více úderů není sice kladen zas takový důraz, jinými slovy poškození není tak velké, ovšem na běžný druh nepřítele bohatě stačí.
Bojový kop Mnozí čtenáři si jistě mohli všimnout jednoho faktu: Pokud je kombo dobré, tak je dobré, pokud je mizerné, tak to bývá zhruba z 20% bojový kop. Naprosto zbytečný, s malým poškozením a pomalou animací, to jsou slova, která bojový kop plně chrakterizují.
Kobra Na krátkou chvíli omráčí všechny protivníky kolem sebe. Jako doplněk dobré, na utíkání z bojů vynikající, rovněž se hodí i na pižlání protivníků po dobu transu vyvolaného právě kobrou.
Lapač duší Duše protivníků jsou chytány a přeměněny na životní energii, s malou nevýhodou, že tímto způsobem nejde „sosat“ nemrtvé. Vcelku podprůměrné kouzlo, než se doléčíte, stihnete vykosit dost nepřátel na další úroveň.
Pak Nakor (odražení kouzla) Vytvoří silové pole pohlcující magické útoky a vrhající je zpět proti protivníkům. Vcelku užitečné kouzlo, jen na kouzlící protivníky, další pozitivum je, že kouzlo vržené zpět temným elfem má zvýšené poškození (oproti kouzlu, které mělo temného elfa trefit)
Pak Dain (odrážení střely) Opět se vytvoří silové pole, ovšem v tomto případě pohlcuje střely, které jsou vrženy zase zpět. Opět funguje dobře, navíc ho využijete spíše, protože nepřátel na dálku je více, než nepřátel-kouzelníků. (střely mají též zvýšené poškození).

Pasti temných elfů

Adrenalin Na krátkou dobu zvyšuje obranné možnosti. Velmi šikovný doplněk, na vyšších úrovních velmi dobře podporuje jakýkoli typ elfa, zaměřeného jak na pasti, tak na boj.
Testosteron Ten je z opačného konce spektra, zvyšuje útočné možnosti. Kombo má opravdu dobrý bounus k poškození, a to jak fyzické, tak i jedové, což se hodí každému temnému elfovi.
Výbušná nálož Vržená past při dopadu vybuchne a poraní všechny protivníky v dosahu. Bohužel, dosah pasti je malý, což se dá říct i o poškození, které je lehce pod průměrem.
Jedovatá mlha Past vytvoří jedovatou mlhu, která udílí poškození jedem, vůbec jedna z nejlepších pastí, dlouho trvá, poškození je vysoké, ideálně funguje s Testosteronem.
Zmatení Jedna z těch „matoucích“ pastí, když past sklapne, protivník je omráčen, aby ale měla past nějaký účinek, musí být její úroveň vyšší, než úroveň nepřítele.
Bojová mlha Past vyvolá oblak mlhy, která brání protivníkům v pohybu, opět musí být úroveň komba vyšší, než úroveň nepřítele, skill navíc nefunguje na bossy.
Bezedná jáma Po spuštění této pasti je oběť zapálena pekelným ohněm z hořící propasti sedmého pekla Farak-Gor. Bohužel je účinek jednorázový, jinak je poškození velké. Pro zvýšení poškození se hodí Testosteron.



Závislosti mezi dovednostmi

  Umění pastí Koncentrace Balistika
Kobra ne ano ne
Bojový kop ne ano ne
Pak-Nakor ne ano ne
Pak-Dain ne ano ne
Měsíční husa ne ano ne
Pomsta (tvrdý zásah) ne ano ne
Lapač duší ne ano ne
Zuřivost (výpad) ne ano ne
Náhlý vztek (Vícenásobný zásah) ne ano ne
Zmatení ano ne ano
Výbušná nálož ano ne ano
Testosteron ano ne ano
Adrenalin ano ne ano
Bojová mlha ano ne ano
Jedovatá mlha ano ne ano
Bezedná jáma ano ne ano

autor článku: Naathir

SACRED: UNDERWORLD| SACRED 2: FALLEN ANGEL| SACRED 3

ZAJÍMAVÁ STRÁNKA

Dungeon siege 3 | Akční RPG - to nejnovější

Copyright © 2007 - 2017 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.