OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >>
DISKUTUJTE: |
ANKETUJTE: |
Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE
PC verze - 799 Kč
PS3 - 1 399 Kč
Xbox 360 - 1 399 Kč
Zahrajte si ty nejlepší hry online a zdarma
„Nosferatu, všeobecně znám jako upír, je obzvlášť lstivý tvor. V Ancarii existuje velmi málo těchto stvoření. Nejznámějším případem je legenda o rytíři krále Aarnuma I., který se v bitvě u Mhurag-Naru stal obětí upíří královny. Stříbrný Potok se za vlády Valoriana tohoto děsivého bývalého rytíře zbavil až díky zásahu jedné příslušnice Serafů, která obětovala svůj život, jen aby zlikvidovala tohoto nebezpečného upíra."
Ano, tohle je příběh upírky, coby jednoho z 8 hratelných charakterů ve hře. Originální postava, jedna z předností Sacredu. Díky krvi serafa je sice stále upírem, jenom jaksi „zlidštěla“, ale může se dostat do upírské podoby jen dočasně.
Upírka je bojovník, za kterého dostává hra nový rozměr, upírka má totiž 2 podoby, jedna je permanentní, ve které upírka vypadá jako „normální" osoba a nemá přístup k upírským trikům. Ovšem v druhé podobě postrádá zbraně, brnění je průhledné a má oranžový odstín a hlavně upírka mění osobnost, styl boje a způsob bytí (doporučuje se hlavně v noci, ve dne jí slunce postupně ubírá život, ale dá se to zredukovat schopností).
Upírka má zvrácené metody boje, např. se může velkou rychlostí přiřítit k nepříteli (ovládání času), nebo si přivolá vlka, v upíří podobě si navíc může přivolat netopýry, aby ji strážili nebo útočili, některé techniky boje jsou v upíří podobě efektivnější. Dále si také může povolat padlé nepřátele, kteří vydrží do doby, než se upírka vrátí do normální podoby, nebo než jim vyprší čas.
Co se dá k upírce ještě říci? Rozhodně je to postava, která stojí za zahrání pro všechny, začínající i pokročilé, uvidíte hru z jiné perspektivy a poznáte, jak se za upírku opravdu hraje. Upírka ohromí vizuálně, bohužel některé bojové techniky jsou k ničemu. Skvěle to ale vyvažuje upírský mód, ve kterém upírka útočí velkou rychlostí, její síla bojováním roste a hraní zažijete z jiné perspektivy. Musím říci, že upírka stojí za zahrání každému a mnozí si ji jistě oblíbí. Mě tahle postava zamíchala s žebříčkem oblíbenosti charakterů a to je co říct.
Trhající spáry | Klasický útok, rychlý sled výpadů, zatímco v normální podobě jen lehce nadprůměrný kousek, v upíří podobě je to jeden z nejlepších skillů upírky. |
Upírství | Přemění rytíře na upírku a obráceně, ve dne je upírka lehce zraňována, což na druhou stranu jde vyvážit, když se kombo bude držet na vysoké úrovni, navíc toto kombo slouží k otevření magických schopností upírky, takže pro každou upírku, jakkoli zaměřenou, je tento skill afa a omega. |
Bojový kop | Kop odhodí protivníka dozadu a způsobí mu poškození, což stejně jako u většiny postav nefunguje, animace je pomalá, poškození mizerné. |
Rotující zásah | Vícenásobný výpad zbraní proti všem protivníkům v dosahu. Dobrý při boji s dlouhými držadly, v upíří podobě má vyšší poškození a větší okruh dosahu. |
Ovládnutí mysli | Protivníci jsou na nějakou dobu omráčeni a zůstávají nehybní. Kombo musí mít vyšší úroveň, než je úroveň nepřítele, pak vždy funguje, skill má také velkou výdrž, hodí se na silné nepřátele. |
Ovládání času | Velmi rychlý pohyb v přímém směru, na vyšších úrovních je to vizuálně efektní způsob přepravy.V upíří podobě je vzdálenost pohybu větší. |
Vlčí vytí | Přivolání vlka coby společníka, v upíří podobě má větší poškození, na vyšších úrovních má i celkem ucházející útok. |
Spáry smrti | Silný zásah zbraní, dobře mířený, působí vážná zranění, hodí se proti bossům a drakům, také v 4x složeném kombu. |
Krvavé kousnutí | Vysaje z protivníka život a přenese ho upírce. Na útok je tohle nepoužitelné-minimální poškození, pomalá animace, na vyšších úrovních však více než obstojně léčí. |
Kousnutí pána | Na chvíli změní protivníka ve sluhu, který pomáhá při boji, no, moc zázraků od toho nečekejte, je jednodušší, když to pobijete sami. |
Probuzený mrtvý | Promění mrtvolu na nějaký čas na spřáteleného nemrtvého, je ale také možné, že mrtvola spřátelená nebude, pokud chcete, aby tenhle skill opravdu fungoval, musí být mnohem vyšší, než úroveň nepřítele, pak klidně oživujte Sakkárovy démony a draky, ale stojí to opravdu hodně. Pokud se během trvaní komba přemění upírka na rytíře, nemrtví padnou. |
Netopýři: Krvavý roj | netopýři obklopí upírku a útočí na nepřátele, mají celkem vysoké poškození, dobrý doplněk. |
Netopýři: Stráž | tito netopýři jsou na obranu, zachytávají rány, a tím chrání upírku před magickými útoky a útoky na dálku, na vyšších úrovních vychytají většinu střel a magických útoků. |
Netopýři: Zmatení | velmi pevný kruh netopýru dává protivníkům malé poškození, ale velmi dobře obtěžují, což se hodí na útěky a rozehnání křoví. Od každého typu může mít upírka nanejvýš tři netopýry. |
Bojový skok | Upírka skočí, po jejím dopadu jsou protivníci celkem málo poraněni, zato ve velké vzdálenosti, nic do čeho by se vyplatilo vrážet runy. |
Krvavý polibek | Dozvuk Krvavého boha, upírka vyšle polibek, který oslabuje a zraňuje protivníky, bohužel funguje mizerně, poškození je velmi malé. |
Koncentrace | Touha po krvi | Upírství | |
Netopýři: Krvavý roj | ne | ano | ano |
Netopýři: Stráž | ne | ano | ano |
Netopýři: Znamení | ne | ano | ano |
Krvavý polibek | ne | ano | ano |
Kousnutí pána | ne | ano | ano |
Probuzený mrtvý | ne | ano | ano |
Skok se spáry | ne | ano | ano |
Krvavé kousnutí | ne | ano | ano |
Vlčí vytí | ano | ne | ne |
Ovládání mysli | ano | ne | ne |
Upírství | ano | ne | ne |
Spáry smrti | ano | ne | ne |
Rotující spáry | ano | ne | ne |
Trhající spáry | ano | ne | ne |
Bojový kop | ano | ne | ne |
Ovládání času | ano | ne | ne |
autor článku: Naathir
Copyright © 2007 - 2023 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.