OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >>
DISKUTUJTE: |
ANKETUJTE: |
Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE
PC verze - 799 Kč
PS3 - 1 399 Kč
Xbox 360 - 1 399 Kč
Zahrajte si ty nejlepší hry online a zdarma
![]() |
Zlověstný predátor (posílení) | |
dokud je Zlověstný predátor aktivní, zvyšuje rychlost útoku a šanci na zásah všemi zbraněmi na dálku. Také přidává šanci, že z nepřátel vypadnou vysušené hlavy | ||
![]() |
orlí oko | - zvyšuje počet kritických zásahů |
![]() |
rychlá střelba | - zvyšuje rychlost útoku na dálku |
![]() |
poznačená střela | - přidá šanci, že protivníci nemohou zásahu uniknout, ani ho vykrýt |
![]() |
proděravění | - šance, že projektily prorazí své cíle a pokračují v letu |
![]() |
soustředění lovce | - rychlejší regenerace aspektu vrtošivý lovec |
![]() |
nechvějná | - snižuje protivníkovu šanci na odražení projektilu |
Prakticky nutnost. Zvyšuje útok, má zajímavé specializace a je poměrně účinný. Doporučuji kombinovat s Prastarou kůrou.
![]() |
Pustošivý zásah | |
ničivý útok používaný zbraní na blízko i na dálku | ||
![]() |
perforace | - šance na způsobení otevřené rány |
![]() |
otrávení | - část poškození bude změněna na jedovaté poškození |
![]() |
prorážení | - šance na ignorování hodnota zbroje a udělení plného poškození |
![]() |
stopa | - projektily budou na cíl naváděny |
![]() |
výbuch | - šance, že projektil exploduje |
![]() |
dvojitý výstřel | - dva výstřely rychle za sebou |
Nezbytný v každé situaci. Zvláště doporučuji si ho v pozdější fázi specializovat, aby byl úder naváděn a také si vzít dvojitý výstřel. Takto specializovaný Pustošivý zásah vám spolehlivě odstraní z cesty většinu soupeřů jediným kliknutím.
![]() |
Bleskurychlý útok | |
zasáhne víc cílů v dosahu | ||
![]() |
nabíjení | - zvýší počet zásahů nebo projektilů |
![]() |
ostří | - zvýší poškození způsobené Bleskurychlým útokem |
![]() |
odhození | - šance na mírné odhození nepřátel |
![]() |
zranění | - šance, že úspěšný zásah způsobí cíli otevřené zranění (postupné poškození) |
![]() |
rotace | - útok bude směřovat na protivníky všude kolem dryády |
![]() |
průraznost | - šance, že bude projektil po zásahu pokračovat v letu |
Vhodné pokud jste obklopeni davem nepřátel, kteří vás obklopují a jde do tuhého.
![]() |
Lesní běh | |
dryáda se velkou rychlostí rozeběhne ke svému cíli. Toto bojové umění má malou šanci na znehybnění nepřátel v místě, odkud dryáda vyběhla | ||
![]() |
zotavení | - poněkud dryádu doléčí v při pohybu Lesní běh |
![]() |
kořeny | - zvýší šanci na znehybnění |
![]() |
expert | - snižuje dobu regenerace Lesního běhu |
![]() |
útěk | - zvyšuje šanci na prolomení znehybňujících kouzel |
![]() |
občerstvení | - přidává k pohybu slabý léčivý efekt |
![]() |
útěk | - šanci na prolomení znehybňujících kouzel |
Pro mě celkem nezajímavé, ačkoli doporučuji si pořídit alespoň první úroveň, jelikož Lesní běh je v podstatě teleport, který vás dostane třeba za nepříjemnou překážku v krajině, kterou nechcete obíhat. Funguje však jen na krátkou vzdálenost.
![]() |
Sloup prachu | |
Dryáda se zatočí a vytvoří oblak prachu, kterými umožní snadněji unikat útokům. Oblak poskytuje ochranu i spřáteleným bytostem. | ||
![]() |
skrytí | - zvyšuje šanci na únik v rámci oblaku |
![]() |
vyladění | - výrazně zkracuje dobu obnovení |
![]() |
prodloužení | - sloup trvá výrazně déle |
![]() |
kouzelná ochrana | - slabá ochrana před nepřátelskými kouzly |
![]() |
poškrábání | - lehké poškození protivníka v dosahu Sloupu prachu |
![]() |
rozšíření | - výrazně zvýší obvod Sloupu prachu |
Typická obranná schopnost. Příliš se mi neosvědčil, protože úderům slabších nepřátel se téměř nevyplatí unikat a na silnější to stejně příliš nezabírá.
![]() |
Skomírající duše (posílení) | |
vyvolá pomocníka, jehož typ je založen na vysušené hlavě, jíž je dryáda vybavena (bez vysušené hlavy se objeví duch), také zvyšuje šanci na to, že protivník u sebe bude mít vysušenou hlavu. Zrušení Skomírající duše odvolá povolovaného pomocníka | ||
![]() |
zášť | - pomocník působí větší poškození |
![]() |
kamenná kůže | - zvýší hodnotu zraje pomocníka |
![]() |
povýšení | - zvýší úroveň pomocníka |
![]() |
lovec hlav | - ještě zvyšuje šanci na získání hlav, pokud oběť zemře |
![]() |
zuřivost | - zvyšuje pomocníkovu útočnou rychlost |
![]() |
lovec hlav | - ještě zvyšuje šanci na získání hlav, pokud oběť zemře |
Celkem zbytečné, čekala jsem mnohem víc. Je těžké najít nějakou hlavu, která by stála za to. Pomocník je poměrně slabý a příliš situaci neusnadňuje.
![]() |
Zvrácené mučení | |
po nějakou dobu poškozuje a zpomaluje cíl. Když oběť zemře následkem poškození způsobeného Zvráceným mučením, zvýší se šance, že z ní vypadne vysušená hlava | ||
![]() |
zátěž | - ještě oběť zpomalí |
![]() |
lovec hlav | - ještě zvyšuje šanci na získání hlav, pokud oběť zemře |
![]() |
tržné rány | - zvyšuje postupné poškození |
![]() |
sadista | - prodlužuje trvání Zvráceného mučení |
![]() |
otrávení | - přidá k Zvrácenému mučení jedovaté poškození |
![]() |
ničivost | - zvýší frekvenci poškození působeného Zvráceným mučením |
Jeho účinnost není taková, aby se dalo toho umění považovat za útočné kouzlo. Lze to docela dobře nakombinovat s Pustošivým zásahem, když budete čekat na jeho dobytí.
![]() |
Jedovatá nákaza | |
otráví oběť škodlivým jedem. Čím méně má protivník hitpointů, tím více poškození mu Jedovatá nákaza způsobí. Je-li dryáda vybavena vysušenou hlavou, protivník odpovídající vysušené hlavě spíše chytí od cíle nákazu | ||
![]() |
gangréna | - cíle nemusí být vážně poškozeny, poškození působená Jedovatou nákazou vzroste dřív |
![]() |
recidiva | - prodlužuje trvání Jedovaté nákaz, a tím se zvyšuje šance, že se protivník nakazí |
![]() |
přenos | - zvyšuje šance na přenos nákazy i v případě, že dryáda při sobě nemá vysušenou hlavu |
![]() |
lovec hlav | - zvyšuje šanci na získání hlav, pokud oběť zemře |
![]() |
zářez | - šance na způsobení hluboké rány jednomu nepříteli |
![]() |
kontaminace | - zvětší dosah Jedovaté nákazy |
Vhodné na slabší protivníky ve větších počtech, ačkoli jeho efektivita není kdovíjak závratná.
![]() |
Černá kletba | |
na krátký čas sníží všechny vlastnosti cíle. Tento efekt působí silněji na nepřítele, který je stejného typu jako vysušená hlava, kterou je postava vybavena | ||
![]() |
póry | - sníží odolnost nepřátel vůči fyzickému poškození |
![]() |
lovec hlav | - zvyšuje šanci na získání hlav, pokud oběť zemře |
![]() |
prodloužení | - prodlužuje trvání Černé kletby |
![]() |
strádání | - snižuje rychlost útoku protivníka |
![]() |
expert | - Černá kletba stojí méně energie |
![]() |
rušení | - zruší trvalá posilující kouzla protivníka |
Toto bojové umění mě neoslnilo. Je spíše obranně zaměřené, k využití vhodné na silnější protivníky, ale nedají se čekat zázraky.
![]() |
Zlovolný totem | |
vyvolá totem, který střílí malé otrávené šipky. Vysušené hlavy mohou zvýšit působené poškození | ||
![]() |
úzkost | - šance, že se zasažení protivníci dají na útěk |
![]() |
pevnost | - prodlouží trvání Zlovolného totemu |
![]() |
zaostření | - šipky způsobují větší poškození |
![]() |
jedovatost | - zvýší jedovaté poškození způsobené šipkami |
![]() |
expert | - rychlejší obnovení Zlovolného totemu |
![]() |
rychlá střelba | - zvýší rychlost střelby totemu |
Skvělé dlouhotrvající bojové umění se zajímavými specializacemi. Bezkonkurenčně jej využijete jak při delších bojích s většími skupinkami nepřátel tak i při bojích s bossy.
![]() |
Prastará kůra (posílení) | |
dokud je Prastará kůra aktivní, výrazně zvyšuje hodnotu zbroje a snižuje odolnost vůči ohni. Toto posílení také přidává trvalý mírný léčivý efekt | ||
![]() |
robustnost | - zvyšuje všechny hodnoty zbroje |
![]() |
kluzkost | - zvyšuje hodnoty obrany |
![]() |
odvrácení | - šance na odražení poškození v boji nablízko zpět na útočníka |
![]() |
odpuzení | - dodatečná šance na únik útokům zbraní |
![]() |
oživení | - vylepšené léčení |
![]() |
nenucenost | - Prastará kůra stojí méně energie |
Vynikající posílení s léčivým účinkem. Vhodné v kombinaci se Zlověstným predátorem. Schváleno a doporučeno.
![]() |
Edafická kopí | |
ze země vyrazí trny, které poškodí každého, kdo s jich dotkne | ||
![]() |
trny | - přidá Edafickým kopím další trny |
![]() |
hustota | - zmenší vzdálenost mezi trny, čímž způsobí protivníkům v blízkosti větší poškození |
![]() |
trny | - přidá Edafickým kopím další trny |
![]() |
žihadla | - jednotlivé trny působí větší poškození |
![]() |
zahnuté ostny | - úspěšné zásahy mají vyšší šanci na způsobení krvácení |
![]() |
popálení | - trny způsobují dodatečné ohnivé poškození |
Vhodné pokud vám běží naproti skupinka nepřátel, ale někdy je potíž se trefit. Bleskurychlý útok mě zaujal víc.
![]() |
Spletitá réva | |
ze země vyrazí kořen, který nepřátele znehybní a způsobí jim poškození | ||
![]() |
úponky | - zvyšuje poškození škrtících kořenů |
![]() |
rozšíření | - prodlouží trvání Spletité révy |
![]() |
popálení | - kořeny způsobují dodatečné ohnivé poškození |
![]() |
oslabení | - sníží rychlost útoku spoutaných nepřátel |
![]() |
dosah | - zvětší dosah Spletité révy |
![]() |
úmysl | - zvýší šanci na kritický zásah |
Poškození není nijak závratné, ani znehybnění nepřátel nemá takový efekt, jaký bych očekávala.
![]() |
Dotek Zlatého jezírka | |
po krátký čas dryádu léčí | ||
![]() |
tok | - zvyšuje regeneraci zásahových bodů |
![]() |
obvaz | - rychlé léčení při vyvolání kouzla |
![]() |
přátelství | - mírně vyléčí spřátelené bytosti v dosahu |
![]() |
výdrž | - zvýší hodnotu síly vůle |
![]() |
přátelství | - mírně vyléčí spřátelené bytosti v dosahu |
![]() |
vytrvalost | - prodlouží trvání Doteku Zlatého jezírka |
Skvělé léčení, které je ze začátku bohužel použitelné pouze na svoji osobu. Specializace vše mírně vylepšují.
![]() |
Přesná mysl | |
na krátký čas sníží dobu regenerace všech bojových umění a přidá bonus k inteligenci | ||
![]() |
zdatnost | - sníží dobu regenerace Přesné mysli |
![]() |
pochopení | - ještě zvýší inteligenci |
![]() |
vzdor | - sníží dobu trvání postihů a zranění |
![]() |
pochopení | - ještě zvýší inteligenci |
![]() |
rychlost | - zvýší rychlost útoku a kouzlení |
![]() |
snadnost | - dále sníží dobu regenerace |
Podle mého názoru ztráta run. Nezdá se mi, že by doba regenerace bojových umění byla nějak vysoká a Přesná mysl ji ovlivňuje pouze mírně.
Copyright © 2007 - 2023 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.