PARTNEŘI NAŠICH STRÁNEK >> Deep Silver | ABC games | Zing.cz | Dungeon Siege 3 | CZshare.com | WEDOS.cz

OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >> FB

SACRED-city.cz

SACRED
Underworld

SACRED 2
Fallen Angel

SACRED 3

DISKUTUJTE:

ANKETUJTE:

Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE

SACRED 3 » GAMESCOM 2010 - INTERVIEW


GT-Schorsch pro Sacred legends: Sacred 2 byl komunitou přijat dobře. Kde vidíte silné a slabé stránky tohoto titulu?
Martin Wein: Silnou stránkou Sacred 2 je samozřejmě multiplayer. Možnost vstoupit do hry a být online mě vždy fascinovala. Samozřejmě i další věci jako humor a easter eggs, např. vtipné hlášky na náhrobcích. Taky se mi líbili Blind Guardian – koncert, byl to skvělý nápad zahrnout je do hry. Tu a tam si poslechnu jejich písničku. Charakterizoval bych se jako konzolový hráč a byla to příjemná možnost moci si zahrát S2 na konzoli. Ale musím se přiznat, že jsem nebyl schopen S2 dohrát. Musel jsem hru odložit stranou z důvodu jiných povinností a když jsem se chtěl ke hře vrátit, nebyl jsem znova schopen hru dohnat. Jako slabost S2 bych zmínil záruku kvality. Toto bude velmi důležitý pilíř pro Sacred 3. Je možné dodat hru bez bugů.

Sacred legends: Jaké si myslíte, že jsou charakteristické prvky Sacred (1 a 2) jež odlišují Sacred od ostatních RPG titulů?
Wein: Především humor a také zahrnutí komunity ve věcech jako jsou návrhy na easter eggs. Líbí se mi nevypočitatelnost Stínového válečníka. Objevuje se jakožto takový Arnold Schwarzeneger mezi ostatními hrdiny. Oba díly Sacred maji velice živý svět, který může být hodně návykový, jako když se podíváte na hodiny a řeknete si „Ale notáááák, ještě 10 minut” a pokračujete v plnění dalšího úkolu.

Sacred Legends: Je Sacred 2 dokončený projekt? Nebo jsou zde nějaké další plány pro S2?
Wein: Ano, S2 je hotov. Není dostupný tým, který by vyvíjel datadisky nebo něco takového. Po rozpadu Ascaronu jakožto společnosti byli vývojáři rozděleni a všichni teď pracují na jiných projektech.

Sacred legends: Pro mnoho fanoušků existuje několik určitých charakteristických prvků série Sacred. Jak momentálně vypadá koncept pro Sacred 3? Bude Sacred sequel typický Hack-n-Slay? Budou se hráči bavit vtípky, propojenými se skutečným světem, ze kterého si utahují?
Wein: Jedna věc je jistá. Sacred 3 bude Sacred. Chceme zachovat kouzlo sérií a narazíte na jednu či další populární postavy z předešlých dílů. Komunitu také vezmeme na palubu. Chceme vytvořit pokračování, které bude stát na moderních požadavcích videohry. Guido Eickmeyer, který pracoval jako producent pro Ascaron, bude ve vedení vývojářů pro Sacred 3.

Sacred legends: v jaké fázi je Sacred 3 nyní? Můžete nám poskytnout širší přehled týkající se časového planu pro Sacred 3?
Wein: Momentálně vám o tom nemohu moc říci. Dostali jsme do rukou značku Sacred teprve minulý rok. Sacred 3 je ve vývoji a s vydáním počítáme nejdříve kolem roku 2012. Hra musí být logicky promyšlená. Nyní shromaždujeme naše partnery. Již jsme jich pár našli.

Sacred legends: jaké vývojářské studio bude zodpovědné za Sacred 3? A jaké tituly studio vydalo?
Wein: Zodpovídat bude DS. Nyní nemůžeme odhalit, kdo přímo pracuje na Sacred 3. Musíte být trpěliví. Ale naši lidé, kteří byli zahrnuti do vývoje Risen a Sacred 2, budou rovněž zahrnuti do vývoje Sacred 3. To je to nejlogičtější, co můžeme udělat. To by nesedělo, dovolit někomu, kdo pracoval na vesmírných hrách nebo na adveturách, vyvíjet RPG hru. Ale budeme brát v potaz ohlasy od našich vývojářů, kteří pracují na jiných hrách.

Sacred Legends: Bude Sacred 3 dostupný pro PC, PS3 a Xbox 360 stejně jako jeho předchůdce?
Wein: Sacred 3 bude vydán pro PC a konzole. Bohužel ale nyní nedokážu říci, pro jaké konzole to bude. Pokud Sony nebo Microsoft vydá novou konzoli, budeme zvažovat předělání hry právě pro ni, ale vydání pro PC je potvrzeno. Sacred byl a stále bude počítačovou hrou, ačkoliv se mi líbily menu a vychytávky pro konzole.

Sacred legends: Bude datum vydání totožné pro všechny platformy?
Wein: Samozřejmě zvažujeme vydání všech platforem ke stejnému datu, ale toto musíme zvážit až v pozdějším stádiu vývoje. Nejprve chceme vytvořit dobrou hru. Toto je ta nejvyšší priorita než samotné vydání.

Sacred legends: A jak je to s partnerstvím s Weirdoz a Panini pro rádio nebo knížky pro Sacred 3?
Wein: S Weirdoz a Panini udržujeme dobré vztahy. Naším cílem je pokračovat v obou – radiu i knihách. Možná knížky a rádiové skladby budou pokračovat v příběhu prequelů a mohly by zkrátit dobu čekání na Sacred 3. Ale toto je jen současná vidina PR managera :D

Sacred legends: Bude příběh Sacred 3 úplně nový a nebo bude propojen s předešlými? / Budou zde nové rasy nebo hratelné charaktery? / Můžeš nám poskytnout více informací o Sacred 3?
Wein: Je příliš brzo na to zodpovídat takovéto dotazy.

Sacred legends: Komunikace mezi vývojářským týmem Ascaronu a komunitou samotnou byla v minulosti částí celého vývoje a byla patřičně chválena. Jak to bude mezi Fansites a budoucím vývojářským studiem vypadat?
Wein: Vydavatel bude velice aktivní. Zeptejte se Dona-Estebana. Pracuje s Risen a chceme k Sacred 3 přistupovat podobně. S Pixelem – náš Community Manager – se spolupracuje poměrně dobře a zintenzivníme to, jakmile budeme mít více konkrétních informací o hře.

Zdroj: [ Sacred-legends.de ]

SACRED: UNDERWORLD| SACRED 2: FALLEN ANGEL| SACRED 3

ZAJÍMAVÁ STRÁNKA

Dungeon siege 3 | Akční RPG - to nejnovější

Copyright © 2007 - 2017 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.