PATCH 2.31 opravuje: 1. Zavedeno nové herní menu 2. Přidáno 10 nových bossů jako odměna za prozkoumávání 3. Přidáno 8 nových portálů pro pohodlnější cestování Ancarií 4. Propracovanější detaily pro lepší zážitek 5. Lepší cestování 6. Finální bossové používají více propracovanějších speciálních dovedností 7. Protivníci v podzemí jsou obtížnější 8. Posílení nemůže být aktivováno, pokud slot pro vybrané bojové umění je prázdný 9. Zlepšeno zaměřování u komb 10. Vylepšena odměna za splnění všech vedlejších úkolů 11. Mistrovství u skillu „Zvýšená vnímavost“ přinese skutečně lepší odměny z truhel 12. Neúspěšné úkoly se už nepočítají jako vyřešené úkoly v herní statistice 13. PvP: Již není možné zaútočit na jiného hráče během jeho připojování k serveru na startovacím ostrůvku 14. PvP: Zacílení se nyní ukazuje po jedoucím hráčem 15. Opraveno, že Inkvizitorova zbroj a ošacení byly odděleny od těla jistým grafickým nastavením 16. Opraveno, že PvP bylo možné jen v některých městech 17. Opraveno zasekávání během modlící animace 18. Opraven zvukový problém dialogů hlavních úkolů 19. Opraveno několik různých příčin způsobující zhroucení hry 20. Opravena příčina nepravidelného poklesu fps 21. Několik menších oprav bojových umění 22. Multiúderová bojová umění prováděná se střelnými zbraněmi mají nyní limit 3 střel 23. Opraveno, že se Strážce Chrámu nepohnul k útoku pokud jel na koni 24. Hologramy patřící k hlavním úkolům v džungli nyní pracují správně 25. Kniha úkolů již nemusí být aktivovaná po odejití ze hry či nahrání hry 26. Nyní vypadávají nové mini sety 27. Setové věci nyní vypadávají častěji i dříve 28. MP servery mohou být otevřeny a připojeny na každé obtížnosti 29. Obtížnost nepřátel v MP už není stejná pro celý server. Pokud hráči s rozdílným levelem hrají v různých částech světa, každý z nich má své nepřátele na k sobě srovnatelné úrovni 30. MP mód „volné hry“ a PvP mají nyní mezi ostrovy otevřený lodní portál 31. Teleporty ve městech se aktivují hned jakmile je město objeveno 32. Bonus na předmětech se nyní zobrazuje červeně, pokud se nehodí k charakteru postavy. Toto nastane pokud máte jinou postavu, než jaké je věc určena, nebo věc podporuje skill, který jste se ještě nenaučili 33. Méně problémů s grafickými efekty na rozdílné úrovni detailů 34. Věci, které musí být sesbírány u úkolů se nyní kupí v deníku 35. Ve vedlejším questu „Šéf Kobold“ bylo možné, že se ztratil zvuk, toto bylo opraveno 36. Vedlejší quest „Zvláštní stroj“ chyběl text, je to opraveno 37. Pasti nyní pracují správně 38. Pouze 5 vedlejších úkolů s doprovodem může být přijato v ten samý čas 39. Opraven problém u úkolů s doprovodem, kde doprovod zemřel před dokončením úkolu 40. Opraven problém, že se někteří mrtví nepřátelé postavili hned poté co zemřeli 41. Opraven problém kde „Vířící mlha z Miasma“ někdy přestala plodit nemrtvé a nemohla být zabita 42. NPC a PC vypracovávání bylo vyváženo. Hodnoty závisí na obtížnosti. Levelování PC již není tak účinné 43. Pokud byl Inkvisitor vybaven vrhacími hvězdicemi či vrhacími noži animace pro „Ponižující pranýř“ nefungovala. Nyní je to opraveno 44. Je opraveno několik levitujících objektů a menší problémy s terénem 45. Obnovovací tlačítko pro seznam serverů je nyní dostupné v MP hlavním menu 46. Opraven problém, že nebylo možno obchodovat s hrdinou na jezdícím zvířeti 47. Již není možné být vyzbrojen halapartnou v levé ruce 48. Opraven problém, kdy hráči naskládali do obchodního okna spoustu lektvarů a trofejí a pokud ukončili obchod zmáčknutím [ESC], dostali nazpět pouze jednu jedinou věc 49. Opraven problém, kdy nebyl hráč správně teleportován během úkolu „Město duchů“ 50. Slézání z jezdeckého zvířete nyní zabere méně času