OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >>
DISKUTUJTE: |
ANKETUJTE: |
Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE
PC verze - 799 Kč
PS3 - 1 399 Kč
Xbox 360 - 1 399 Kč
Zahrajte si ty nejlepší hry online a zdarma
![]() |
Čičmunda (Familiar) - posílení | |
vyvolá malého dráčka, který vás bude doprovázet. Drak samotný není určen k boji, pouze pasivně zvyšuje vaše zdraví, inteligenci a sílu vůle. | ||
![]() |
žhář (Firebug) | - zvyšuje šanci na zapálení nepřátel |
![]() |
vhled (Insight) | - +10% zkušenosti za zabití |
![]() |
ochrana proti ohni (Protection from fire) | - snižuje poškození ohněm |
![]() |
bystrá mysl (Quick mind) | - zvyšuje rychlost kouzlení |
![]() |
síla života (Life force) | - dále zvyšuje hodnotu vašeho zdraví |
![]() |
proud energie (Energy flux) | - o 20% sníží dobu obnovy všech kouzel |
Pokud chcete mít skutečně efektivního mága, je tato dovednost povinností. Inteligence je klíčová pro výpočet poškození vašich kouzel a tento dráček ji dokáže zvýšit pravdu výrazně. Spousta zdraví navíc a zkušenosti gratis se také neztratí.
![]() |
Dračí berserk (Dragon berserk) | |
mág na sebe vezme formu bojového ještěra, zvýší se jeho bojové statistiky a celková účinnost. Nemůžete mluvit s NPC ani obchodovat. V tomto módu můžete využívat pouze speciální bojová umění berserka, posílení jsou po dobu trvání přeměny neaktivní. Získáváte schopnost vysátí života. Úspěšné útoky prodlužují trvání přeměny. Berserk útočí pouze tváří v tvář. | ||
![]() |
běsnění (Frenzy) | - zásahy ještě více prodlužují trvání přeměny |
![]() |
Zuřivost (Fury) | - rychlejší útoky |
![]() |
soustředění (Concentration) | - delší doba trvání přeměny |
![]() |
Vysátí života (Steal life) | - zvyšuje množství vysátého zdraví na zásah |
![]() |
běsnění (Frenzy) | - zásahy ještě více prodlužují trvání přeměny |
![]() |
krvavá zuřivost (Blood fury) | - přidá berserkovi další kouzlo |
Celkově velice užitečná dovednost, která kompenzuje relativní slabost dračího mága v boji. Díky tomu, že doba trvání se obnovuje bojem, můžete si tuto formu udržet velmi dlouho. Je třeba mít na paměti, že v této formě nemůžete používat žádná kouzla, kromě několika specifických schopností berserka.
![]() |
Dračí podoba (Dragon form) | |
proměníte se v malého draka, přidává bonus ke zbroji, útoku a obraně. Platí stejná omezení jako pro formu berserka. Trvá 30 sekund. Opět má pouze vlastní kouzla. | ||
![]() |
šupiny (Scales) | - zvýšená odolnost proti fyzickému poškození |
![]() |
Ohnivý pařát (Fiery claw) | - zvýšené ohnivé poškození |
![]() |
soustředění (Concentration) | - prodlužuje trvání proměny |
![]() |
regenerativní kůže (Skin regeneration) | - zvýšená obnova zdraví v dračí formě |
![]() |
protiútok (Counter attack) | - šance odrazit nazpět útok zblízka |
![]() |
ohnivá koule (Fireball) | - další dračí kouzlo |
Alternativa k berserkovi. Vzhledem k relativně omezenému počtu bodů specializací je vhodné rozhodnout se pro jednu z těchto forem a do ní investovat.
![]() |
Dračí úder (Dragon strike) | |
na určené místo svrhne drak ohnivou kouli, která působí poškození v určitém dosahu. Plameny zasažené místo nějakou dobu spalují a působí tak další poškození. | ||
![]() |
horko (Heat) | - plameny spalující zemi zraňují s vyšší frekvencí |
![]() |
Děs (Terror) | - zasažení protivníci jsou nakrátko omráčeni |
![]() |
horko (Heat) | - plameny spalující zemi zraňují s vyšší frekvencí |
![]() |
oslepení (Blind) | - snižuje útočnou hodnotu cílů |
![]() |
zuřivost (Fury) | - zvyšuje poškození plamene |
![]() |
rozptyl (Scatter) | - zvyšuje prostorový rozsah poškození |
Velmi silná náhražka za klasickou ohnivou kouli, výhoda je plošné a ještě k tomu déletrvalejší poškození. Problémy nastávají zejména v podzemí a v členitém terénu, kdy drak s oblibou napálí ohnivku do nějaké překážky.
![]() |
Věčný oheň (Eternal fire) | |
zapálí vybraného nepřítele, který nějakou dobu hoří. Oheň může přeskakovat mezi blízkými protivníky. | ||
![]() |
olizující plamen (Licking flame) | - oheň snáze přeskočí mezi vzdálenějšími protivníky |
![]() |
doutnání (Smoldering) | - oheň působí menší poškození, ale hoří déle |
![]() |
hlad (Hunger) | - zvýšená šance, že oheň přeskočí na blízké protivníky |
![]() |
panika (Panic) | - šance, že hořící protivník se dá na útěk |
![]() |
zuřivost (Fury) | - oheň působí silnější poškození |
![]() |
smrtící úder (Death blow) | - ohnivé poškození těžce zraněných protivníků je dvojnásobné |
Komplementární dovednost k dračímu úderu. Opět je vhodné vybrat si, kterou z nich si zaspecializovat. Primárně určená spíše proti velkým skupinám.
![]() |
Ochránce (Protector) - posílení | |
vyvolá elementála země, aby pomohl čarodějovi v boji | ||
![]() |
elita (Elite) | - zvyšuje ochráncovu úroveň |
![]() |
regenerace (Regeneration) | - ochránce regeneruje rychleji |
![]() |
veterán (Veteran) | - zvyšuje ochráncovu šanci na zásah |
![]() |
- ochrana (Protection) | - zvyšuje ochráncovu hodnotu zbroje |
![]() |
Společník (Familiar) | - vyvolá druhého ochránce |
![]() |
ochranný štít (Protective shield) | - pokud je ochránce přítomen, je čarodějovo fyzické zranění sníženo o 20% |
Vcelku užitečná dovednost, ačkoliv ochránce není přehnaně velký, dokáže se v boji pořádně ohánět.
![]() |
Poryv větru (Gust of wind) | |
známé kouzlo z prvního dílu, vytvoří větrný kužel, který zraní soupeře v širokém rozsahu. | ||
![]() |
omráčení (Stun) | - zhruba třetinová šance na omráčení soupeře |
![]() |
jedovatá mlha (Poison mist) | - přidává jedové poškození |
![]() |
rozsah (Radius) | - zvyšuje rozptyl poryvu |
![]() |
náraz (Squall) | - poryv se šíří o 25% rychleji |
![]() |
dopad (Impact) | - zvyšuje poškození zpětného nárazu |
![]() |
jedovatá mlha (Poison mist) | - přidává jedové poškození |
Poměrně účinné ničivé kouzlo, vhodné proti skupinám. Protivníky navíc odstrčí dozadu. Nevýhodou je omezený dosah.
![]() |
Tornádo (Tornado) | |
vytvoří větrný vír, který zraňuje všechny nepřátele v dosahu. | ||
![]() |
síla bouře (Storm force) | - zvyšuje poškození tornáda |
![]() |
dosah bouře (Storm zone) | - zvyšuje rozsah působení tornáda |
![]() |
utržený ze řetězu (Unleashed) | - zvyšuje frekvenci působení škod |
![]() |
vichřice (Tempest) | - prodluží dobu trvání tornáda |
![]() |
odzbrojení (Disarm) | - šance dočasně odzbrojit soupeře |
![]() |
kritický zásah (Critical) | - zvyšuje šanci na kritický zásah |
![]() |
Magická zeď (Magic barrier) | |
vyvolá na bojiště ochrannou stěnu | ||
![]() |
val (Barricade) | - prodlouží délku stěny |
![]() |
odplata (Vengeance) | - šance odrazit poškození střelbou |
![]() |
val (Barricade) | - prodlouží délku stěny |
![]() |
pevnost (Solid) | - prodlouží dobu trvání kouzla |
![]() |
odplata (Vengeance) | - šance odrazit poškození střelbou |
![]() |
runy (Runes) | - šance odrazit kouzla |
Osobně nevidím pro tohle kouzlo velké využití, snad kdybyste chtěli rozdělit skupinu nepřátel nebo získat víc času k útěku z boje. Jinak celkem zbytečnost.
![]() |
Ničitel (Destroyer) | |
vyvolá několik kamenných golemů, kteří se rozeběhnou k nejbližším nepřátelům a explodují. | ||
![]() |
výbušnost (Explosive) | - zvyšuje poškození ničitele |
![]() |
vytrvalost (Endurance) | - ničitelé žijí déle než explodují |
![]() |
horda (Swarm) | - přidá dalšího ničitele |
![]() |
vytrvalost (Endurance) | - ničitelé žijí déle než explodují |
![]() |
horda (Swarm) | - přidá dalšího ničitele |
![]() |
výbušnost (Explosive) | - zvyšuje poškození ničitele |
Docela zajímavá alternativa k útočné dračí magii. Je třeba dobře počítat, kdy je nejlepší čas ničitele vyvolat.
![]() |
Ochranné runy (Runes of protection) - posílení | |
ochranná dovednost, která zvyšuje hodnotu zbroje proti fyzickému poškození, přidává šanci na zablokování kouzel, dále může omráčit protivníka útočícího zblízka a poskytuje malý bonus k obraně. | ||
![]() |
ochrana (Protection) | - dále zvyšuje hodnotu zbroje proti fyzickým škodám |
![]() |
bázeň (Awe) | - zvyšuje šanci na omráčení protivníka |
![]() |
ochrana (Protection) | - dále zvyšuje hodnotu zbroje proti fyzickým škodám |
![]() |
kamenná kůže (Stone skin) | - přidává šanci zablokovat střely |
![]() |
proud (Flux) | - snižuje penalizaci za aktivaci kouzla |
![]() |
runy (Runes) | - dále zvyšuje šanci na zablokování kouzel |
Velmi užitečné ochranné zaklínadlo, povinnost, pokud nebojujete s použitím proměn. Toto posílení vás vcelku účinně chrání před nepřátelskými kouzly (ačkoliv je bohužel neodráží) a v menší míře i před útoky střelnými zbraněmi.
![]() |
Duševní úder (Mind strike) | |
kouzlo způsobí nepříteli škody a zpomalí obnovu jeho bojových umění | ||
![]() |
udržitelnost (Sustainability) | - regenerační zpomalení trvá déle |
![]() |
slabost (Weakness) | - procentuální zpomalení regenerace se zvýší |
![]() |
dopad (Impact) | - zvýší fyzické poškození zaklínadla |
![]() |
rozšíření (Expansion) | - kouzlo zasáhne i protivníka stojícího za primárním cílem |
![]() |
nácvik (Drill) | - 25% šance na hluboké zranění |
![]() |
zpomalení (Slow down) | - sníží rychlost pohybu cíle po dobu trvání zaklínadla |
Celkově velice slušné kouzlo pro použití proti jednomu cíli. Jeho sekundární efekt nicméně využijete jen proti minoritě protivníků.
![]() |
Výbuch energie (Energy blaze) | |
výboj zraní všechny protivníky v oblasti působení a po určitý čas je dále zraňuje. | ||
![]() |
zmatení (Confusion) | - zpomalí rychlost útoku cíle |
![]() |
oslepení (Blind) | - sníží protivníkům šanci na zásah |
![]() |
náraz (Impact) | - výboj působí vyšší poškození |
![]() |
oblast (Zone) | - zvyšuje prostorový rozsah výboje |
![]() |
dohořívání (Afterglow) | - zvýší sekundární poškození |
![]() |
zkušenost (Experience) | - sníží dobu regenerace zaklínadla |
Toto kouzlo dostanete do začátku, hodí se k oslabování velkých skupin, vhodné následně kombinovat s dračí magií.
![]() |
smršť (Maelstrom) | |
v široké oblasti vyvolá vír, který všem nepřátelům snižuje jejich vlastnosti, zpomaluje je a zpomaluje dokonce i přilétající střely. | ||
![]() |
rozdrcení (Grind) | - snižuje hodnotu zbroje nepřátel |
![]() |
břemeno (Burden) | - dále zpomaluje nepřátele |
![]() |
rozšíření (Extention) | - prodlužuje trvání víru |
![]() |
zahuštění (Thicken) | - dále zpomaluje střely |
![]() |
zastrašení (Demoralize) | - ještě více sníží vlastnosti cílů |
![]() |
zahuštění (Thicken) | - dále zpomaluje střely |
Pouze podpůrné kouzlo, které sice nepřátelům ztíží život, ale určitě není samospasitelné. Nutno kombinovat s dalšími ničivými kouzly.
![]() |
Bojové nadšení (Combat trance) | |
kouzlo snižuje po určitou dobu regenerační časy všech zaklínadel a chrání před efekty omráčení, zapletení a sekundárními škodami. | ||
![]() |
lehkonohost (Light footed) | - zvyšuje rezistenci proti znehybnění |
![]() |
pozornost (Awareness) | - zvyšuje odolnost proti omráčení |
![]() |
otužilost (Hardened) | - zvyšuje odolnost proti sekundárním škodám |
![]() |
zkušenost (Experienced) | - snižuje regenerační dobu zaklínadla |
![]() |
otužilost (Hardened) | - zvyšuje odolnost proti sekundárním škodám |
![]() |
proud energie (Energy flux) | - významně zrychluje regeneraci |
Další čistě podpůrná schopnost. Nejpoužitelnější je samozřejmě možnost kouzlit v rychlejším sledu, což se při zaměření na útočnou magii může hodit. Jinak celkem zbytečné.
Copyright © 2007 - 2023 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.