PARTNEŘI NAŠICH STRÁNEK >> Deep Silver | ABC games | Zing.cz | Dungeon Siege 3 | CZshare.com | WEDOS.cz

OFICIÁLNÍ ČESKÁ CENTRÁLA PRO HERNÍ SÉRII SACRED jsme i na Facebooku >> FB

SACRED-city.cz

SACRED
Underworld

SACRED 2
Fallen Angel

SACRED 3

DISKUTUJTE:

ANKETUJTE:

Pokud chcete pomoci v rozvoji webu, přečtěte si možnosti: ZDE

SACRED 2: Fallen angel » Informace ke hře » Q&A GAMEPRO TÝMU ASCARON


GamePro: Sacred 2 je další hra, která je ovlivněná Diablem. Zaprvé - čím může Sacred 2 přitáhnout fanoušky Diabla? Zadruhé, jak může ještě vylepšit jeho prověřené postupy?
AE (Ascaron Entertainment): Sacred 2 se zalíbí všem, kdo se zajímají o fantasy RPG s výjimečným vzhledem a silným příběhem. Vliv Diabla je jen částí její páteře, ale není jediný. Sacred 2 nabízí mnohem víc.

GamePro: Jednou nebo dvěma větami – co je základem zápletky?
AE: Pro "Sacred 2 - Fallen Angel", jsme vytvořili velmi rozvinutý příběh, ne tak jednoduchý jako „kouzelná brána se otevřela, hrdina musí zachránit svět před démony.“ Chtěli jsme vytvořit naprosto jedinečnou zápletku, proto jsme požádali legendu mezi tvůrci herních příběhů Boba Batese, aby nám pomohl. Výsledkem téhle spolupráce je příběh o T-energii ve světě Sacred 2.

GamePro: O čem byste řekli, že je hlavní lákadlo Sacred 2? Na které dvě věci jste nejvíce hrdí a považujete je za nejvíce originální?
AE: Existuje celá řada důvodů, proč být hrdý na Sacred 2, vybrat pouze dva je velice obtížné. Jedním je, jak naše technologie umožňuje vylepšit online hraní více hráčů. Máme technologii, která umožňuje okamžitě se připojit do singleplayerové kampaně, čímž se vytvoří možnost spolupráce až osmi hráčů. Pokud si založíte hru na našem serveru (což je zdarma), další hráči se mohou zapojit do hry, pokud schválíte jejich žádost. Můžete si také založit seznam přátel a najít nové kamarády pro hraní Sacred 2.

Přátelé jsou užiteční, ať už bojujete s mocným bossem nebo nebezpečnou bandou. Pokud potřebujete pomoct, stačí kontaktovat kamarády jedním stiskem myšítka a hned vám mohou přijít na pomoc do boje. Vaši přátelé se mohou připojit ihned, aniž by to ovlivnilo jejich vlastní kampaň, jen s tou výjimkou, že mohou získat další zkušenosti a předměty.

Další z věcí, na které jsme hrdí, je, že hráči mohou pořádat PvP souboje na místech, která si vyberou. Tyto funkce vám nabízejí mnohem více volnosti hraní s přáteli. Vaše postava může volně cestovat po světě, zatímco systém hraní dokáže smísit single- a multiplayer do jediného módu.

GamePro: Vypadá to, že hraní online je hlavní složkou Sacred 2. Můžete rozvést, jak budou online módy fungovat?
AE: Sacred 2 bude mít rozsáhlý online mód. Bude možné Open a Close Net, a také hraní přes LAN. Hráč tak bude mít na výběr, jestli založí vlastní hru, nebo se připojí k už existující. Servery budou podporovat až 16 hráčů, podle zvoleného módu. LAN, Open/ Closed Net budou mít dostupné všechny herní módy, což zahrnuje kampaň, PvP a PvE. Hráči si také budou moci vybrat úroveň obtížnosti. Sacred 2 ale není omezeno pouze na online hraní. Stejně jako v Sacred 1 budou moc hráči hrát single player offline.

GamePro: Zmiňovali jste, že v Sacred 2 se budou vyskytovat silní bossové. Budou to nějaké obrovské příšery, můžete některou z nich popsat? Jak budou vypadat bitvy? Mají nějaké zvláštní schopnosti?
AE: Silný boss se bude nacházet v každé horní oblasti. Kromě nich bude ve hře také několik draků, proti kterým budete moci bojovat. A – než na to zapomenu – na drakovi budete také moci létat. Přirozeně že z bossů a velkých příšer získáte mnohem lepší kořist, takže hráči proti nim budou chtít bojovat.

Jedním z bossů je kamenný golem. Je to obrovská příšera vytvořená z kamene a oživená pomocí T-energie. Dokáže vyvolávat elementály země, aby bojovali proti hráči, a může drtivě udeřit do země, což způsobí, že se na hráče snese déšť kamení. Samozřejmě má také zvláštní typy útoků. Podle toho, v jaké se ocitne situaci, zvolí si jiný typ útoku. Pokud bojujete s ohnivým démonem a ten se ocitne blízko smrti, teleportuje se pryč a pokusí se nabrat novou sílu a uzdravit se. Zatímco se schovává, jím vyvolaní démoni se vás pokusí zaměstnat a udržet v odstupu.

GamePro: Budeme schopni si "pěstovat" bossy, a jaký je náhled Ascaronu na ono kontroverzní téma „pěstování bossů“?
AE: co se týče pěstování, záleží na tom, v jakém módu hrajete. V kampani pro jednoho hráče jsou bossové součástí příběhu, po smrti už neobživnou. Pokud hrajete ve „volném“ (nepříběhovém) módu, bossové po určité době obživnou. Při online hraní bossové obživnou poté, co opustíte sever a znovu se přihlásíte. Protože toto není stály svět, hráč nemusí čekat, až se opět oživí, stačí znovu začít na novém serveru a může bojovat se stejným bossem znovu.

GamePro: Inventář je bolavým místem mnoha akčních RPG, někteří hráči si stěžují na „Tetrisové“ inventáře. Jiní mají v oblibě styl Diablo II, jim se zdá inventář příliš složitý. Kam bude v tomto ohledu spadat Sacred 2?
AE: Inventář bude mít funkci „seřadit“, takže žádné tetrisové hraní nebude nutné, což znamená, že všechny předměty budou zobrazeny v klasickém okně. Pokud vznikne mezera mezi předměty, řeknete „seřadit“, a všechno bude seřazeno bez mezer. Existují hromaditelné předměty a také možnost přeměnit předměty přímo na zlato, bez nutnosti jít k obchodníkovi. Také můžete rychle vyčistit inventář stisknutím klávesy a pak kliknutím na předmět jej vyhodit z inventáře.

GamePro: Hellgate London si dal podobný cíl jako Sacred 2 ve snaze rozšířit pojetí Diablo stylu hack-and-slash u RPG. Bohužel, Hellgate London neuspěl u kritiků ani fanoušků. Jakých chyb Hellgate se chcete u Sacred 2 vyvarovat?
AE: Raději, než kritizovat práci někoho jiného, bych se věnoval přednostem naší hry. Náš svět je velmi detailní, je vytvořený ručně, ne náhodně generovaný. Všechno je ručně děláno týmem našich návrhářů a grafiků, všichni jsou velmi zapálení do toho, co dělají. Svět má 12 oblastí, a jako v reálném světě, prostředí se hladce mění, když se mezi nimi přesouváte. Při cestování můžete ze zelené tundry jít do pouště, do džungle nebo na pobřeží. Můžete se dokonale ponořit do realistického prostředí. Nejsou tu žádné prostoje při nahrávání různých oblastí.

Z pohledu architektury je podzemí i nadzemí propojeno. Každý dům v určité oblasti je tvořen podle detailního designu popisujícího jak vládnoucí třídu, tak běžné lidi, architekturu a životní styl. Sacred 2 má nejdetailnější zpracování úrovní, jaké jsem kdy viděl, odráží práci 32 návrhářů a tři roky práce.

Další výhodou Sacred 2 je, že hráče nebude stát hraní na našich určených serverech žádné peníze. Nabízíme LAN, co-op, open net a lobby, což je středobod multiplayeru pro Sacred 2. V žádném případě nejsou v plánu žádné měsíční poplatky nebo dělení hráčů na dvě třídy – platící a neplatící. Budeme nabízet nově úkoly, předměty a zbroje jako stahovatelný obsah pro Xbox a PC. To bude jediná „platící“ část, plus pochopitelně zakoupení hry.

GamePro: Můžete nám vyložit historii světa Sacred 2?
AE: Po eóny Stvořitel vytvářel různé světy. Každý z nich zalidnil inteligentním národem, aby měl jistotu, že bude uctíván. Od počátku času po jeho boku stáli Serafové a jejich velitelé – Archandělé – a pomáhali mu. A tak vše plynulo v dokonalém souladu, dokud se Archandělé neosamostatnili a nestvořili svůj vlastní svět. Vstřebali věčnou tvořivou energii bez vědomí Stvořitele a využili ji k vytvoření nové planety, osídlené několika myšlení schopnými rasami. Každá z těchto ras získala svobodu sledovat své vlastní cíle. Archandělé tento svět pojmenovali Ancarie.

Netrvalo dlouho a Stvořitel si povšiml jejich činu. Avšak místo toho aby Ancarii zničil, vykázal na tento svět své Serafy, aby jej ochraňovali. Vstoupil by na tento svět jen a pouze tehdy, pokud by Serafové byli schopni sjednotit všechny národy. Vysocí elfové, oblíbený národ Serafů, získali výhodu díky možnosti využít onu tvořivou sílu, jež byla podstatou samotného světa. Během následujících let si Elfové vytvořili takové prostředí, v němž byli bezpodmínečně považováni za svrchované vládce. Avšak i mezi samotnými Vysokými elfy vzbuzoval tento přístup rozepře.

Následovala ničivá občanská válka, jež za sebou zanechala mnoho mrtvých. Serafové utrpěli během krveprolití strašlivé ztráty. Když válka skončila, Vysocí elfové se rozdělili do několika kmenů. Někteří vytrvale odmítali využívat onu tvořivou energii a obrátili se k přírodě jako k novému způsobu života. Ti Vysocí elfové, kteří byli stále zastánci použití tvořivé energie, se rozdělili do dvou táborů: jedni usilovali o návrat světa a jeho obyvatel k bývalé slávě, zatímco druhá – velmi nábožensky založená skupina – zamýšlela využít energii k vytvoření „očistného“ plamene, jež by sežehnul Ancarii a vydláždil jim cestu k moci, až by splnil svůj účel. Nová občanská válka se už netrpělivě vynořuje zpoza temného obzoru…

Sacred 2 - Fallen Angel se odehrává 2 000 let před událostmi Sacred/ Sacred Underworld a zavede hráče do světa, kde tvořivá energie stále působí. Mnoho známých událostí ještě nenastalo – proto jsou lidé dosud především služebníky a otroky Vysokých elfů. Trpaslíci ještě stále existují, ačkoliv se drží v odstupu, ve světě je mnoho rozdílů oproti světu Sacred a Sacred Underworld.

GamePro: Jaké jsou hratelné postavy? Jaké nejúčinnější schopnosti bude například bojovník (nebo kterákoliv jiná postava) na vysoké úrovni schopen použít?
AE: Postavy budou velice rozmanité, každá bude mít možnost vydat se po cestě světla nebo stínu, čímž se množství postav v podstatě dvojnásobí. Mohli bychom popsat několik stránek podrobnostmi o každé postavě zvlášť, takže jich zde uvedeme jenom několik. Ale mnohem více podrobností můžete najít na našich oficiálních stránkách.

Možnosti Serafa:
Vznešený válečník – je rychlým a obratným válečníkem. Není parním válcem, využívá spíš dovedností než síly. Serafové jsou dobří taktici a často si pomáhají magicky.
Božská magie - je kouzelníkem opírajícím se o magii světla.
Ctěná technologie - Je schopná využít technologických prostředků, velmi účinných v boji.
Zvláštní oř - Seraf využívá velkého šavlozubého tygra, jež je velmi silný, ale ne tak rychlý jako kůň.

Stínový válečník:
Mrtvý bojovník – Stínový válečník je tankem, soustřeďuje se na čistou sílu a výdrž. Každá bojová dovednost je doprovázena stejně účinným bojovým pokřikem. K dispozici nemá žádná kouzla.
Nenávistný šampión- stane se silným bojovníkem, dovedným, hbitým a skvěle vycvičeným. Hvězdný pán – jako zaklínač se chopí role velitele, stává se střelcem a velí mrtvým.
Zvláštní oř – Stínový válečník jezdí na pekelném psu Kerberovi, je pomalejší než kůň, ale mnohem silnější v boji.

Vysoký elf:
Dokonalý žhář- především ohnivá kouzla
Bouřný mystik- především ledová kouzla
Delfský učenec- kouzla, která mění prostředí v mistrově okolí. Nejsou založena na žádné konkrétní čarovné specializaci.
Zvláštní oř - Bude oznámen již brzy!

SACRED: UNDERWORLD| SACRED 2: FALLEN ANGEL| SACRED 3

ZAJÍMAVÁ STRÁNKA

Dungeon siege 3 | Akční RPG - to nejnovější

Copyright © 2007 - 2024 | Všechna práva vyhrazena. Kopírování textů a ostatních materiálů je bez uvedení zdroje či svolení redakce zakázáno.